Agencja SARTO PR jest organizatorem warsztatów „Sztuka pisania w marketingu i public relations”, które odbędą się 15-16 lutego w Ciechocinku. Warsztaty przeznaczone są dla specjalistów ds. marketingu, public relations, rzeczników prasowych – osób, które w swoich firmach zajmują się zagadnieniami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej i są odpowiedzialne za wizerunek firmy oraz kontakty z dziennikarzami.
Tematyka warsztatów porusza kwestie redagowania krótkich tekstów informacyjnych, zaproszeń, folderów. W trakcie zajęć uczestnicy utrwalą sobie związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia najczęściej stosowane w pisanych tekstach informacyjnych oraz będą mieli okazję przeanalizować typowe, najczęściej spotykane błędy. Prowadzący zajęcia omówią też elementy języka reklamy, skuteczne techniki perswazji i wywierania wpływu na odbiorcę.
Wykłady poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem: Teresa Kruszona, na co dzień odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej i Mirosław Zagórski, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i wykładowca Podyplomowego Studium Komunikowania i Kreowania Wizerunku Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowy program warsztatów oraz więcej informacji na stronie SARTO PR. Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Pietruch tel. (71) 79 67 310. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (psp)