niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWciąż można wziąć udział w badaniu Diversity IN Check Creative

Wciąż można wziąć udział w badaniu Diversity IN Check Creative

Trwają zgłoszenia do badania Diversity IN Check Creative! Forum Odpowiedzialnego Biznesu postanowiło zbadać poziom dojrzałości firm z sektora kreatywnego w zakresie zarządzania różnorodnością. Branża kreatywna jest bowiem sektorem, który przez swoją działalność w szczególny sposób może zmieniać postrzeganie świata, przyczyniać się do kształtowania narracji i upowszechniania wiedzy na szeroką skalę.

FOB koordynuje w Polsce Kartę Różnorodności, czyli inicjatywę, której rolą jest promowanie tematyki zarządzania różnorodnością oraz zachęcanie pracodawców do tworzenia włączających miejsc pracy. Jednym z obszarów aktywności Karty Różnorodności jest badanie Diversity IN Check, mierzące poziom dojrzałości organizacji w tym zakresie.

W 2023 roku odbyła się trzecia edycja badania, a kolejna ma zostać uzupełniona o suplement poświęcony branży kreatywnej.

Jak wyjaśnia FOB, prowadzone badanie jest próbą wypracowania narzędzia, które ma pomóc przy weryfikacji działań firm z sektora kreatywnego z zakresu DEI. Chodzi zarówno o ich działalność w kontekście miejsca pracy, jak i tworzonych usług i produktów. Branża kreatywna ma zyskać możliwość wiarygodnej oceny poziomu dojrzałości w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzji.

Na podstawie wniosków z pilotażowego badania wypracowane mają zostać rekomendacje dla branży kreatywnej i marek, dotyczące tworzenia narracji i kreowania treści w mediach oraz przestrzeni publicznej. Wyniki będą też wskazówką dla biznesu i firm, które – podejmując współpracę z branżą kreatywną – będą mogły otrzymać wiarygodne informacje na temat poziomu dojrzałości swoich partnerów biznesowych i dostawców w zakresie DEI.

Do udziału w badaniu zaproszone są m.in. agencje PR, reklamowe czy marketingowe. One bowiem na co dzień zajmują się tworzeniem narracji kształtujących publiczną debatę o DEI i mogą wspierać różnorodność lub umacniać stereotypy i nieświadome przekonania.

ZGŁOSZENIA MOŻNA DOKONAĆ TUTAJ

Udział w badaniu można wziąć do 21 sierpnia 2023 roku. 20 pierwszych organizacji, które ukończą realizację badania, otrzyma bezpłatnie indywidualny raport.

Więcej informacji na temat badania oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj