Agencja interaktywna zdobyła brąz w kategorii „Mobile” za aplikację „Drummers” wykonaną na zlecenie agencji Wunderman Middle East. W tegorocznej edycji w tej kategorii przyznano wyłącznie nagrody Grand Prix – srebrną oraz brązową.
[[{“fid”:”17397″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Aplikacja nawiązuje do jednej z najstarszych arabskich tradycji Musaharat. Uliczni bębniarze budzili ludzi w okresie postu Ramadan, by ci mogli zjeść śniadanie przed wschodem słońca, zwane Suhor. Podobnie działa aplikacja „Drummers” – budzi o odpowiedniej porze, uwzględniając prz tym zmienny czas porannych posiłków.
Za działania programistyczne odpowiedzialna była Grupa &more, która powstała z połączenia kompetencji agencji WebTalk i KERRIS.
Dubai Lynx to konkurs kreacji reklamowej, stworzony przez organizatorów Cannes Lions i Eurobest Awards. Jest również częścią Lions Festivals. Po raz pierwszy nagrody w konkursie Dubai Lynx przyznano w 2007 roku.
(ak)