Na początku listopada 2021 roku krakowska agencja WĘC PR zmieniła nazwę na WEC Communication. Firma odświeżyła także logo.
Nowa nazwa ma lepiej oddawać zakres działalności agencji, która obok działań PR oferuje też m.in. usługi z zakresu digital i zajmuje się komunikacją 360 w Polsce i regionie EMEA. Zmiany wprowadzono przy okazji 10-lecia istnienia agencji.
Z nazwy i logo znika polska litera „Ę” – ma to ułatwić wypowiadanie nazwy zagranicznym klientom agencji i pomóc jej w dotarciu do nowych partnerów biznesowych. „Drugi człon nazwy »Communication« nawiązuje do głównego filaru działalności agencji – kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami” – przekazuje firma. Zmienione logo „wyróżnia się nowoczesnym fontem”, w znaku znalazła się także litera „V” wpisana w „W”, która ma nawiązywać do „symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu”. W identyfikacji wizualnej agencja zdecydowała się na kolor fioletowy, który „budzi skojarzenia z kreatywnością i wyobraźnią” i „stymuluje aktywność mózgu i wpływa na szybkie rozwiązywanie problemów” – przekazuje WEC Communication.
Poprzednie logo
Nowe logo
„Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe” – komentuje Tomasz Węc, CEO WEC Communication. (mb)