Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Wygodniej się nie da” – Magdalena Różczka promuje pożyczkę w VeloBanku. w kwietniu 2025 roku velobank rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową, w której główną rolę odgrywa magdalena różczka, ambasadorka marki. w akcji promującej pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel bank podkreśla: „wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze”. jak wyjaśnia bank, wizualny aspekt kampanii inspirowany był estetyką wesa andersona – nawiązują do niej pastelowe barwy, symetryczne kadry oraz filmowa stylizacja retro. „ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom” – opisuje velobank. „całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter” – dodaje firma. główna bohaterka kampanii, magdalena różczka, prezentuje się na zielonej kanapie, z kapciami na stopach. w ten sposób przekonuje, że życie – oraz kwestie finansowe – mogą być prostsze dzięki temu, że produkt dostosowuje się do potrzeb klienta. w spocie występuje też młoda para, która planuje podróż do nowego jorku i potrzebuje finansowego wsparcia. z pomocą w realizacji planów przychodzi im łatwo dostępna pożyczka w velobanku. magdalena różczka jako narratorka i „statua wygody” z humorem i luzem podkreśla znaczenie wolności wyboru, kontroli nad własnymi decyzjami i życia we własnym tempie. magdalena różczka sama podkreśla, że ceni w życiu „rozwiązania intuicyjne i proste”. „codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne” – mówi. zielona kanapa, widoczna w niemal każdej scenie spotu, ma być symbolem tego, co podkreśla kampania – komfortu i swobody. „pożyczka w velobanku to produkt, który dopasowuje się do stylu życia klientów: dostępny w każdej chwili, z poziomu aplikacji, bez zbędnych formalności i stresu. wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie” – wyjaśnia bank. „nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: velobank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne” – wyjaśnia katarzyna meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w velobanku. głównym kanałem komunikacji kampanii są spoty telewizyjne, emitowane w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej. w ramach akcji prowadzona są także szerokie działania digitalowe, w tym kampania google ads, oraz działania pr. przekaz obecny jest także w oddziałach banku. o kreację i nadzór produkcyjny zadbała agencja verde, spot wyprodukował highnoon/pl. dom mediowy initiative media odpowiadał za zakup mediów, a agencja zoom bsc wspiera velobank w działaniach pr. kampania rozpoczęła się 10 kwietnia. materiał partnera.
W kwietniu 2025 roku VeloBank rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową, w której główną rolę odgrywa Magdalena Różczka, ambasadorka marki. W akcji promującej pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel bank podkreśla: „wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze”.
Jak wyjaśnia bank, wizualny aspekt kampanii inspirowany był estetyką Wesa Andersona – nawiązują do niej pastelowe barwy, symetryczne kadry oraz filmowa stylizacja retro. „Ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom” – opisuje VeloBank. „Całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter” – dodaje firma.
Główna bohaterka kampanii, Magdalena Różczka, prezentuje się na zielonej kanapie, z kapciami na stopach. W ten sposób przekonuje, że życie – oraz kwestie finansowe – mogą być prostsze dzięki temu, że produkt dostosowuje się do potrzeb klienta. W spocie występuje też młoda para, która planuje podróż do Nowego Jorku i potrzebuje finansowego wsparcia. Z pomocą w realizacji planów przychodzi im łatwo dostępna pożyczka w VeloBanku. Magdalena Różczka jako narratorka i „Statua Wygody” z humorem i luzem podkreśla znaczenie wolności wyboru, kontroli nad własnymi decyzjami i życia we własnym tempie.
Magdalena Różczka sama podkreśla, że ceni w życiu „rozwiązania intuicyjne i proste”. „Codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. Dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne” – mówi.
Zielona kanapa, widoczna w niemal każdej scenie spotu, ma być symbolem tego, co podkreśla kampania – komfortu i swobody. „Pożyczka w VeloBanku to produkt, który dopasowuje się do stylu życia klientów: dostępny w każdej chwili, z poziomu aplikacji, bez zbędnych formalności i stresu. Wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie” – wyjaśnia bank.
„Nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. Każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: VeloBank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne” – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Głównym kanałem komunikacji kampanii są spoty telewizyjne, emitowane w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej. W ramach akcji prowadzona są także szerokie działania digitalowe, w tym kampania Google Ads, oraz działania PR. Przekaz obecny jest także w oddziałach banku.
O kreację i nadzór produkcyjny zadbała agencja Verde, spot wyprodukował HIGHNOON/PL. Dom mediowy Initiative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wspiera VeloBank w działaniach PR.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Wygodniej się nie da” – Magdalena Różczka promuje pożyczkę w VeloBanku. w kwietniu 2025 roku velobank rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową, w której główną rolę odgrywa magdalena różczka, ambasadorka marki. w akcji promującej pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel bank podkreśla: „wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze”. jak wyjaśnia bank, wizualny aspekt kampanii inspirowany był estetyką wesa andersona – nawiązują do niej pastelowe barwy, symetryczne kadry oraz filmowa stylizacja retro. „ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom” – opisuje velobank. „całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter” – dodaje firma. główna bohaterka kampanii, magdalena różczka, prezentuje się na zielonej kanapie, z kapciami na stopach. w ten sposób przekonuje, że życie – oraz kwestie finansowe – mogą być prostsze dzięki temu, że produkt dostosowuje się do potrzeb klienta. w spocie występuje też młoda para, która planuje podróż do nowego jorku i potrzebuje finansowego wsparcia. z pomocą w realizacji planów przychodzi im łatwo dostępna pożyczka w velobanku. magdalena różczka jako narratorka i „statua wygody” z humorem i luzem podkreśla znaczenie wolności wyboru, kontroli nad własnymi decyzjami i życia we własnym tempie. magdalena różczka sama podkreśla, że ceni w życiu „rozwiązania intuicyjne i proste”. „codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne” – mówi. zielona kanapa, widoczna w niemal każdej scenie spotu, ma być symbolem tego, co podkreśla kampania – komfortu i swobody. „pożyczka w velobanku to produkt, który dopasowuje się do stylu życia klientów: dostępny w każdej chwili, z poziomu aplikacji, bez zbędnych formalności i stresu. wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie” – wyjaśnia bank. „nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: velobank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne” – wyjaśnia katarzyna meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w velobanku. głównym kanałem komunikacji kampanii są spoty telewizyjne, emitowane w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowej. w ramach akcji prowadzona są także szerokie działania digitalowe, w tym kampania google ads, oraz działania pr. przekaz obecny jest także w oddziałach banku. o kreację i nadzór produkcyjny zadbała agencja verde, spot wyprodukował highnoon/pl. dom mediowy initiative media odpowiadał za zakup mediów, a agencja zoom bsc wspiera velobank w działaniach pr. kampania rozpoczęła się 10 kwietnia. materiał partnera.