Jak naukowcy mogą przyczynić się do sukcesu marki? Z czego wynika to, że niektóre trendy przyjmują się lepiej niż inne? Jaki jest problem z kampaniami „social purpose”? Czy wyeliminowanie stereotypów z reklamy jest w ogóle możliwe? Jak nauczyć się od bogów reklamy – tego…. jak nie robić reklamy?
Ci, którzy nie znają odpowiedzi na powyższe pytania, i których zabrakło na Cannes Lions, mogą nadrobić zaległości. Coroczna uczestniczka festiwalu Julia Izmałkowa, CEO IZMALKOWA, podzieli się kluczowymi insightami i wiedzą z tegorocznego Cannes Lions już 2 sierpnia.
Wtedy właśnie w siedzibie Campus Warsaw odbędzie się spotkanie pt. „Cannes Lions is not only about yachts and rosé. Best ideas from 68 hours of speeches”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się m.in. dlaczego w kreatywności zasady są ważniejsze niż spontaniczność, jak zarządzać swoim umysłem, aby być twórczym oraz jak rozkochać konsumenta w swoim produkcie.
Spotkanie adresowane jest przede wszystkim do marketerów, Brand Managerów, dyrektorów kreatywnych i strategów.
Wydarzenie ma charakter otwarty. Prelekcja odbędzie się w języku angielskim.
Szczegóły tutaj.
(ak)