poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWielki finał konkursu PRCH Retail Awards coraz bliżej

Wielki finał konkursu PRCH Retail Awards coraz bliżej

Już jutro, 5 listopada 2020 roku, Polska Rada Centrów Handlowych ogłosi laureatów XI edycji konkursu PRCH Retail Awards. Wydarzenie odbędzie się online, więc każdy będzie miał możliwość dołączenia do niego. Gala rozpocznie się o 18:00.

Konkurs Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i specjalistów zajmujących się retail marketingiem. Nieprzerwanie od jedenastu lat jury złożone z branżowych ekspertów wskazuje najlepsze projekty zrealizowane i zgłoszone przez wymienionych specjalistów. Pomimo trudnej dla branży sytuacji, również i w tym roku wyłoniono laureatów złotych i srebrnych statuetek, by docenić najlpesze i najskuteczniejsze branżowe działania.

Formuła konkursu ewoluuje wraz ze zmianami na rynku i najnowszymi trendami, dlatego w tym roku uczestnicy nadsyłali zgłoszenia w 19 kategoriach konkursowych, w tym w dwóch nowych przeznaczonych dla sieci i obiektów handlowych: aplikacja mobilna roku oraz strategia i działania w social media. Łącznie jury oceniło ponad sto aplikacji.

Podczas oceny aplikacji zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu jury kładło nacisk na efektywność i innowacyjność przedsięwzięcia, staranność wypełnienia samej aplikacji oraz dopasowanie projektów do potrzeb lokalnej społeczności.

Nominowane projekty można znaleźć na stronie.

Uczestnicy konkursu i członkowie jury dowiedzą się o tym, kto zwyciężył równocześnie z widzami, ponieważ wyniki konkursu są objęte tajemnicą i pozostają niewiadomą do samego końca. Każda z aplikacji została oceniona indywidualnie przez jurorów, którzy nie byli zaangażowani w żaden sposób w realizowany projekt. Następnie z wyników wyciągnięta została średnia. Aplikacje, które otrzymały powyżej 40 punktów, zdobędą złotą statuetkę, a dwa najlpesze zgłoszenia z każdej kategorii, ocenione na powyżej 35 punktów, zostaną uhonorowane srebrną nagrodą.

W tym roku jury PRCH Retail Awards oceniające aplikacje marketingowe postanowiło również przyznać nagrodę specjalną.

Zwycięskie projekty uroczyście zaprezentują Kamila Kalińczak i Daniel Michałowski, którzy na co dzień pracują w czołowych polskich radiostacjach i telewizji. Podczas uroczystości i połączą się z reprezentantami firm, które zdobyły złote statuetki.

Dołączyć do wydarzenia można poprzez rejestrację na stronie konkursu.

PRoto.pl jest patronem medialnym gali. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj