10 maja 2019 roku w Krakowie już po raz drugi odbyła się konferencja „Włącz się na PR”, organizowana przez Stowarzyszenie PR ON. W tym roku tematem przewodnim był influencer marketing, nie zabrakło jednak wystąpień poświęconych innym ważnym zagadnieniom, takim jak etyka czy relacje z mediami. W auli Wyższej Szkoły Europejskiej zgromadziło się blisko 100 pasjonatów PR-u i marketingu.
Wystąpienia rozpoczęły się od prelekcji Edyty Sander, przedstawicielki MBE:Group, która opowiedziała o employer brandingu w mediach społecznościowych. Kolejne wystąpienie dotyczyło komunikacji korporacyjnej – o profilowaniu w tym obszarze mówił Cyprian Maciejewski, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Dominika Kucner, specjalistka ds. PR w LifeTubie, omówiła z kolei możliwości współpracy z influencerami, by wykorzystywać ich potencjał i przedstawiła przykłady ciekawych kampanii.
Grzegorz Borowiecki z Wunderteam zdradził natomiast tajniki komunikacji z pokoleniem Z, a Michał Grzebyk z ContentHouse podjął temat content marketingu i roli języka w komunikacji. O tym, jak kontaktować się z mediami i jakich błędów nie popełniać z perspektywy dziennikarza opowiedziała Małgorzata Baran, zastępca redaktora naczelnego PRoto.pl. Konferencję podsumowało przemówienie Jolanty Kogut – kulturoznawcy i wykładowcy, która mówiła o wizerunku zawodu PR-owca i etyce w public relations.
Podczas wydarzenia odbył się także panel dyskusyjny – na zadane przez uczestników pytania dotyczące influencer marketingu odpowiadali Grzegorz Borowiecki oraz Michał Grzebyk.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mb)