18 marca 2024 roku Województwo Małopolskie ogłosiło przetarg na opracowanie programu strategicznego „Marketing Terytorialny – Małopolska 2030” będącego strategią promocji oraz marki wraz ze strategią komunikacji marketingowej na lata 2040-2030.
Celem programu jest utworzenie strategicznych ram dla wsparcia rozwoju Województwa Małopolskiego metodami i narzędziami marketingu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem promocji potencjału gospodarczego, inwestycyjnego, naukowego, kulturowego oraz turystycznego w kraju i za granicą.
Program strategiczny powinien zawierać m.in. diagnozę sytuacji, analizę strategiczną, opracowanie dokumentu właściwego, sposoby wdrażania i zarządzania wraz z zarysem budżetu, oraz sposoby oceny, monitoringu i ewaluacji. Czas na jego realizację to 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Oferty można składać do 8 kwietnia 2024 roku do godziny 10:00. Więcej informacji na temat przetargu znajduje się na stronie. (ao)