Jak w ciekawy sposób angażować pracowników w wolontariat? Jak realizować cele CSR oraz Employer Branding, bazując na wolontariacie pracowniczym? Między innymi o tym będzie mowa w czasie spotkania „Wolontariat pracowniczy inaczej – case study CSR/EB”, które odbędzie się online 15 czerwca 2021 roku o godzinie 10:00.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Pro NGO, a skierowane jest ono przede wszystkim do przedstawicieli firm i korporacji, którzy realizują projekty oparte o wolontariat lub mają je w planie.
Spotkanie podzielone będzie na cztery panele, podczas których zaprezentowane zostaną case study projektów łączących CSR i employer branding, bazujących na wolontariacie i zaangażowaniu pracowników. Każdy panel będzie dotyczył innego zagadnienia. Przedstawione zostaną ciekawe rozwiązania, pomysły, wypowiedzi ekspertów i przedstawicieli organizacji pozarządowych. W trakcie spotkania zostaną poruszone tematy związane z aktywnym angażowaniem pracowników w działania firmy, zaprezentowane zostaną także rozwiązania, które ułatwią tworzenie efektywnych projektów i inicjatyw atrakcyjnych z punktu widzenia pracowników.
„Wolontariat pracowniczy to niezwykle ważny element codzienności każdego pracownika, ponieważ pomaganie daje siłę” – mówi Marta Schabikowska, członek zarządu Fundacji Pro NGO. „Istotne jest inicjowanie nowych form aktywności dla pracowników, które odpowiadają na ich potrzeby i dają możliwość rozwoju osobistego, poczucia celu i zaangażowania się w działania charytatywne. Każdy z nas odczuwa niekorzystne skutki pandemii i izolacji, dlatego też tak ważne jest by w tych trudnych chwilach wspierać swoich pracowników i dać im inspirację do działania” – dopowiada.
Szczegółowe informacje oraz link do zapisów można znaleźć na stronie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja.
PRoto.pl jest parterem wydarzenia.