W dnach 4-5 listopada w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie będzie miała miejsce „Wonderland. Internetowy marketing dziecięcy”. Celem konferencji jest stworzenie forum wymiany wiedzy i doświadczeń na temat internetowego marketingu dziecięcego, przekazywanych przez reprezentantów organizacji, które realizują projekty internetowe kierowane do najmłodszych, wspierają inicjatywy edukacyjne w sieci i korzystają z Internetu jako narzędzia dotarcia do swojego klienta. Podczas spotkania prelegenci wskażą najlepsze praktyki i przedstawią najciekawsze case studies. Konferencja będzie okazją do spotkania z grupą blisko 70 uczestników, a zarazem potencjalnych partnerów biznesowych.
Dzięki obecności ekspertów i praktyków, reprezentujących m.in. Saatchi & Saatchi, Jupik, Han Bright, MTV Networks Europe, Nickelodeon, gwarantujących wysoki poziom merytoryczny wydarzenia, możliwe będzie poznanie wartości, możliwości i potencjału, jaki niesie ze sobą Internet dla rozwoju marketingu dziecięcego w Polsce.
Konferencja organizowana jest przez Nowoczesną Firmę przy wsparciu Patronów Merytorycznych; Fundacji Dzieci Niczyje, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Fundacji Obserwatorium Zarządzania.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.
Więcej informacji można znaleźć na stronie http://wonderland.nf.pl
Na dodatkowe pytania związane z projektem odpowiada Błażej Pianowski, (22) 314 14 82. (kk)