Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” została z początkiem marca 2023 roku klientem Soul & Mind. Agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań PR.
Soul & Mind zajmie się opracowaniem planu komunikacji biura prasowego WSP „Społem” oraz social mediów marek: Majonezu Kieleckiego, Snacku Przysmak Świętokrzyski, Musztard Kieleckich, Ketchupów Kieleckich, Sosów Kieleckich, Chrzanów Luksusowych oraz Octów Kieleckich.
Dotychczas agencja wypracowała odświeżony wygląd w mediach społecznościowych, wprowadzając „nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne” oraz nowy styl komunikacji słownej. Działania PR-owe kontynuują obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach – jakość, tradycja i regionalność.
Z ramienia Soul & Mind działaniami zajmują się: Barbara Kulinowska, Senior Account Manager, Magda Strzykalska, PR & Media Relations, Natalia Bednarz, Social Media Manager & Copywriter, oraz Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, Creative Director.
Klienta pozyskano w drodze przetargu. Współpracę nawiązano na rok. (bs)