13 września 2024 roku ruszyła kampania edukacyjna pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!” przygotowana przez markę Jeżyki. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości na temat potrzeb jeży i opieki nad nimi, a także wsparcie podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”.
Na stronie internetowej jezykiciastka.pl marka edukuje na temat tych zwierząt, obalając „#jeżomity”. Ponadto każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka na stronie to realne wsparcie finansowe, które trafi do fundacji Primum zarządzającej ośrodkiem „Jeżurkowo”.
W ramach akcji powstała także specjalna „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej. Autorem nowych słów piosenki jest Jacek Cygan, a teledysk został zrealizowany przez agencję Spokój. Nową aranżację piosenki Jeżowskiej „Wszystkie Jeże nasze są!” można zobaczyć na stronie.
Działania są szeroko komunikowane w telewizji, internecie, prasie, a także za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.
Akcja potrwa do 23 października 2024 roku.
Za kreację oraz kompleksową organizację kampanii odpowiada NAV agency. Doradztwo w obszarze public relations marki zapewnia Kolterman Media Communications. (kn)