W dniach 19-20 października w Hotelu Bristol w Warszawie po raz kolejny spotkają się osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w polskich firmach.
Tegoroczna konferencja to okazja do wymiany doświadczeń oraz poznania najlepszych praktyk komunikacji wewnętrznej. Przewidziane są prezentacje case studies, przybliżające doświadczenia takich firm, jak: Aviva, Bank BPH, GE Power Controls, Grupa Żywiec, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Philips, Tesco i Volvo. Oprócz tego, podczas wykładów będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w komunikacji wewnętrznej związanymi z mierzeniem i zwiększaniem efektywności komunikacji (Barbara Fagan-Smith z ROI Communication) oraz nowymi wyzwaniami dla komunikacji w sytuacji coraz mniejszej kontroli firmy nad własnym wizerunkiem (Wojciech Kurda z GFMP Management Consultants).
Poprzedzające konferencję warsztaty (18 października) dotyczyć będą zmieniania stylu zarządzania w firmie poprzez zmianę kultury organizacyjnej.
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie internetowej organizatora http://www.gfmp.com.pl/www_face2011.xml.
PRoto.pl objęło wydarzenie patronatem.