Do 8 lutego (do końca dnia – przyp.red.) można zgłaszać się do kolejnej edycji konkursu Young Creatives w kategorii PR. Zadaniem zakwalifikowanych zespołów będzie stworzenie projektu strategii działań public relations w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii, który zostanie ujawniony w dniu ogłoszenia zadania. Czas na jego wykonanie to jedynie 24 godziny.
Od tego roku w tej kategorii będą mogli startować wyłącznie pracownicy firm PR lub działów PR w agencjach reklamowych. Konkurs jest kierowany do osób, które nie ukończyły 31 lat (czyli urodziły się po 24 czerwca 1986 roku).
Zespół, który wykona zadanie najlepiej weźmie udział w finałach Young Lions podczas festiwalu w Cannes.
Zwycięskie projekty zostaną wybrane podczas eliminacji w dniach 6–8 marca. Oceniać je będzie jury w składzie: Agata Zeman z 24/7Communications, Kamil Bolek z IndaHash, Dorota Ciszek z OnBoard, Przemek Staniszewski z Walk PR oraz Jacek Studziński z agencji 180heartbeats + Jung V. Matt. Przewodniczącą składu będzie Barbara Pleban z Multi Communications.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie Klubu Twórców Reklamy. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. (mp)