Termin zgłoszeń do konkursu Young Creatives PR został przesunięty. Do 30 stycznia można zgłaszać teamy złożone z „młodych kreatywnych”, którzy nie ukończyli 28 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Również do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą zgłaszać się w kategorii Young Media Lions.
W ciągu 24 godzin młodzi pracownicy agencji PR przygotowują, a następnie prezentują strategię działań PR-owych na zadany temat. Prezentacje uczestników są oceniane przez jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR
Zwycięzcy kategorii PR biorą udział w warsztatach kreatywnych dla młodych twórców w Cannes. Opiekunem merytorycznym kategorii PR oraz przewodniczącym jury jest Przemysław Wojak (Partner Zarządzający Q&AConsulting). Patronem kategorii PR jest Związek Firm PR, który funduje nagrodę dla wygranego zespołu, w postaci akredytacji na Festiwal Cannes Lions. Zwycięzcy odbierają nagrody podczas Gali KTR 24 kwietnia. Eliminacje do konkursu w tej kategorii odbędą się 22 lutego w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.
Portal PRoto.pl jest partnerem medialnym konkursu Young Creatives PR
Dodatkowe informacje na stronie www.young.ktr.org.pl