YouTube ogłosił kilka nowych aktualizacji analitycznych, w tym wgląd w to, dlaczego subskrybenci anulują subskrypcję kanału.
Z filmu opublikowanego przez Creator Insider wynika, że YouTube dodał także nową zakładkę, która zapewni twórcom pole do analizy wyników ich treści w oparciu o poszczególne grupy odbiorców.
„Przed uruchomieniem tej nowej funkcji twórcy mogli zobaczyć tylko, ilu mieli nowych lub powracających widzów oraz ile wyświetleń uzyskali od wszystkich odbiorców. Teraz mogą zobaczyć, ile wyświetleń uzyskali od nowych widzów i porównać to z liczbą wyświetleń od stałych odbiorców” – wyjaśnia platforma.
Nowa opcja ma na celu pomóc zrozumieć użytkownikom, co powoduje wzrost oglądalności ich materiałów.
Serwis wprowadził również narzędzia pokazujące, które filmy generują więcej subskrypcji, a także informujące dlaczego użytkownicy decydują się ją anulować.
„Gdy użytkownik anuluje swoją subskrypcję, zostanie poproszony o podanie powodu rezygnacji za pośrednictwem opcjonalnej ankiety” – tłumaczy dalej YouTube. (af)