YouTube uruchomił funkcję, dzięki której miejsca wspomniane w filmie mogły pokazywać informacje z Map Google’a w sekcji opisu. Pierwotnie działało to dla wybranych restauracji i kawiarni na urządzeniach mobilnych i tabletach, teraz jednak rozszerzono tę funkcję o podróże, rekreację i firmy – dowiadujemy się z filmu na kanale Creator Insider.
Platforma usprawniła również działanie rekomendacji. W tej chwili prowadzony jest eksperyment z niewielką liczbą twórców, który pokaże historię danych w YouTube Analytics, wyjaśniając sygnały od widzów, które wpływają na rekomendacje, w oparciu o indywidualną treść twórcy i z kontekstem dotyczącym indywidualnych wyników – czytamy na socialmediatoday.com.
Źródło: socialmediatoday.com
Wprowadzona zostaje również możliwość edycji nazwy kanału, bannera, awatara i opisu do Studio Mobile – informuje źródło.
Przez najbliższe dwa tygodnie prowadzone będą testy funkcji, która umożliwi twórcom odpowiadanie na komentarze VOD oraz Shorts za pomocą naklejki. W tym czasie nazwa autora kanału, awatar oraz linki do oryginalnego źródła nie będą dostępne – informuje platforma wideo. (zd)
Źródło: socialmediatoday.com