Brand managerem w All Live.pl została była PR manager z Testa Communications koordynująca wprowadzenie na polski rynek marki TK Maxx – Katarzyna Ługowska.
Ługowska zajmuje się PR i marketingiem projektu All Live.pl, dzięki któremu od jesieni internauci będą mogli oglądać transmisje na żywo m.in. spektakli teatralnych i koncertów. W Testa Communications (od 2009 roku) obsługiwała TK Maxx i odpowiadała za PR produktowy, wsparcie kolejnych otwarć sklepów w mediach lokalnych, organizację eventów, koordynację sesji zdjęciowych, PR kryzysowy, wsparcie działań marketingowych i doradztwo w zakresie planowania mediów. Nadzorowała również obsługę PR Festiwalu Kultury Żydowskiej „Festiwal Singera 2009” i V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Teatralnych.
Wcześniej współpracowała jako project manager z G+J Polska . Pracowała także jako specjalista ds. marketingu dziennika Polska w wydawnictwie Polskapresse – odpowiadała wówczas m.in. za monitoring i analizę trendów na rynku wydawniczym oraz umowy patronackie i kolekcje wydawnicze. (es)