poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZa akcją „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” stoi sklep internetowy z żywnością

Za akcją „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” stoi sklep internetowy z żywnością

Kilka dni temu w Warszawie pojawiły się billboardy z hasłem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia. #zostanwdomu”. Okazuje się, że za akcję odpowiada internetowy sklep z żywnością Deli2.pl, należący do Tower Investments – spółki notowanej na GPW – opisuje bankier.pl.

Źródło: twitter.com/Marta99632057

Jak czytamy, Lidl stwierdził, że akcja to „czyn nieuczciwej konkurencji” i zapewnił, że dba o bezpieczeństwo w czasie epidemii.

Bankier.pl opisuje dalej, że za kampanię odpowiada sklep internetowy Deli2.pl. Źródło podaje, że prezes spółki Bartosz Kazimierczuk wyjaśnił w rozmowie z portalem Wiadomości Handlowe, że akcja miała potrwać tydzień i obejmowała też radio, stwierdził też, że działania były zgodne z prawem. Czytamy jednak, że billboardy zaczęły już znikać z miasta.

„Odnosząc się do oświadczenia Lidla, Kazimierczuk powiedział: »Lidl, reagując na billboardy, użył stwierdzenia, że akcja jest czynem nieuczciwej konkurencji. Proszę mi powiedzieć, co jest nieuczciwego w namawianiu ludzi do pozostania w domu, kiedy wokół szaleje pandemia? «” – czytamy dalej. Źródło podaje także, że pytany o obawy przed pozem ze strony Lidla stwierdził, że na niego liczy. Czytamy dalej, że Kazimierczuk tłumaczył, że poza promowaniem sklepu internetowego celem miało być „wywołanie dyskusji na temat bezpiecznego robienia zakupów oraz zdrowego żywienia”. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj