Już 25 października 2023 roku odbędzie się pierwsza edycja Gali PR – wydarzenia organizowanego przez magazyn „Media Marketing Polska”.
Redakcja po raz pierwszy wręczy nagrody dla branży PR, a także przedstawi wyniki badania GPS Public Relations.
„Media Marketing Polska” od sześciu lat publikuje wyniki badań satysfakcji klientów agencji public relations działających na polskim rynku oraz przyznaje im nagrody i wyróżnienia. W tym roku, poza raportem „Agencje PR”, który ukazał się razem z wydaniem 9/2023 magazynu, odbędzie się branżowa gala.
Podczas wydarzenia wręczone zostaną nagrody dla Agencji PR Roku. „Te wyjątkowe nagrody to połączenie twardych danych z badania, wiedzy i dziennikarskiego doświadczenia Uwzględniamy wyniki badań, dane finansowe, informacje o biznesie firmy, które redakcja gromadzi przez cały rok, przygotowując magazyn oraz serwisy” – przekazują organizatorzy.
Wręczone zostaną także nagrody dla Osobowości PR Roku i Zespołu PR Roku, przyznawane przez redakcję MMP.
W programie jest także premiera badania GPS PR, przeprowadzonego w formie ankiet wśród klientów agencji PR, którzy wypowiedzieli się m.in. na temat kierunków rozwoju rynku public relations, ocenili poziom cen usług, prognozowali poziom swoich budżetów na przyszły rok i odnieśli się do kwestii procedur w przetargach PR.
Gala odbędzie się 25 października o godzinie 19:30 w Renaissance Warsaw Airport. Bilety są dostępne na stronie.
Partnerem strategicznym Gali jest agencja MSL, a partnerem – firma Haleon.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.