Tegoroczna edycja odbyła się w Hotelu Bristol w Warszawie 6 czerwca 2017, a poświęcona została budowaniu wpływu poprzez podejście thought executive leadership.
W trakcie tegorocznego Forum w formule „mistrzowie dla mistrzów” dyskutowano nad tym, jak budować integralne, czerpiące z najnowszych trendów, strategie PR. Takie, które pozwalają na realne, wiarygodne oddziaływanie na otoczenie komunikacyjne, angażowanie go i zwiększanie zasięgu, wykorzystując potencjał innowacji i kanałów cyfrowych. Zaprezentowano konkretne case studies takich marek jak: Microsoft, Intel, KGHM Polska Miedź, PayPal, Alior Bank, Grupa Allegro, Uber czy Fundacja Rak’n’Roll. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jakie są „do’s and dont’s” w komunikacji. Dużym zainteresowaniem cieszyła się prelekcja Mateusza Litewskiego, Public Policy Managera firmy Uber ze względu na protest taksówkarzy, który odbył się w stolicy dzień wcześniej.
Podczas Forum omówiono m.in. tematy związane z: budowaniem relacji, które wpływają na zachowania, partnerstwem międzysektorowym jako elementem budowania silnej pozycji na rynku, prowadzeniem międzynarodowych kampanii opartych na human stories czy budowaniem spójnej platformy komunikacji i public affairs do tworzenia wiarygodności biznesu.
Oprócz prezentacji szczegółowego know-how, nie zabrakło również kreatywnych i inspirujących dyskusji, które zapoczątkował Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube w trakcie moderowania panelu „Jakość vs ilość – czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów” z udziałem Grzegarza Marczaka, twórcy bloga Antyweb, Alicji Wysockiej-Świtały z CluePR oraz Katarzyny Iwanoskiej, autorki bloga Finanse od Kuchni.
„Gratuluję i dziękuję wszystkim Prelegentom, bo udało się im zainspirować audytorium swoimi doświadczeniami i wiedzą. Uczestnikom dziękuję za zaufanie i dołączenie do naszego Forum oraz przede wszystkim – za otwartość i chęć dzielenia się opiniami i swoim doświadczeniem” – podsumowuje Iwona Słończewska-Knap, Project Manager III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.
„Takie spotkania są wartościowe dla branży, ponieważ w gronie praktyków z wieloletnim doświadczeniem, w atmosferze otwartości toczyły się dyskusje o PR-ze bez lukru. Porażki, trudne sytuacje, wyzwania, dylematy, dobre praktyki – przedstawiciele dużych marek chętnie dzielili się swoim doświadczeniem, odpowiadając na trudne pytania i przedstawiając najnowsze trendy w komunikacji” – komentuje Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl (główny patron medialny) i moderatorka Forum. (red)