Z okazji swojego 20-lecia Związek Firm Public Relations przygotował ciekawą publikację – książkę zawierającą 20 wywiadów z osobami, które w znaczącym stopniu przyczyniły się do powstania i rozwoju polskiego PR. Mamy dla Was konkurs, w którym możecie wygrać tę jubileuszową książkę, będącą zbiorem rozmów z osobami, które w znacznym stopniu przyczyniły się do rozwoju polskiego public relations. Jeśli ciekawi Was spojrzenie na PR z perspektywy Piotra Czarnowskiego, Ryszarda Solskiego, Dominiki Wielowieyskiej czy Pawła Sanowskiego, zamówicie nasz bezpłatny newsletter codzienny, a w nim w najbliższych dniach znajdziecie zadanie konkursowe – a przy okazji branżowe wiadomości!
W książce znalazły się wspomnienia z początków kształtowania się branży PR w Polsce, jej rozwoju, a także odwołania do wyzwań stojących przed specjalistami w świecie post-COVID. „Czytelnicy książki dowiedzą się, w jakich okolicznościach powstał ZFPR, a także jak kształtowały się standardy branży. Poznają również wiele ciekawych, dotąd niepublikowanych historii, m.in. o tym, kto wymyślił logo ZFPR, jak powstał konkurs Złote Spinacze i jakie wyzwania stały przed jurorami pierwszych edycji konkursu” – czytamy w komunikacie.
Do dzieła! Jeśli jesteście naszymi subskrybentami – wspaniale, pozostaje Wam czekać na zadanie 🙂
Do wygrania będą trzy książki, a na zamówienie newslettera macie czas do wtorku do 10:00.
Żeby zamówić newsletter PRoto.pl, wystarczy wejść na naszą stronę www.proto.pl i podać swój adres e-mail w oknie po prawej stronie:
Pamiętajcie, by potwierdzić subskrypcję w wiadomości, którą otrzymacie mejlowo! Bez tego nie traficie do grona naszych odbiorców.