Agencja On Board Think Kong we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim i Konfederacją Lewiatan prowadzi badanie dotyczące zarządzania reputacją w firmach.
Celem projektu jest pokazanie, jakie wyzwania w zakresie zarządzania reputacją korporacyjną stoją obecnie przed firmami oraz które kanały komunikacji są najbardziej efektywne.
Czytaj także: Jak zarządzać reputacją w czasach social mediów i fake newsów? Wywiad z Katarzyną Reck z OBTK i dr. Łukaszem Przybyszem z UW
Do udziału w badaniu zaproszone są osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji korporacyjnej w firmach: dyrektorzy komunikacji i marketingu, rzecznicy prasowi z przedsiębiorstw z dziesięciu sektorów gospodarki (m.in. finansów, energetyki, FMCG, transportu czy farmacji).
Pytania dotyczą działań związanych z budowaniem reputacji w kontekście poszczególnych kanałów komunikacji, najlepszych praktyk oraz wyzwań związanych z zarządzaniem reputacją.
Ankieta znajduje się na stronie. Na jej wypełnienie potrzeba ok. 9 minut. Wszystkie odpowiedzi są anonimowe.
PRoto.pl jest patronem medialnym projektu. (mb)