16. Kongres Public Relations i Komunikacji coraz bliżej. Konferencja odbędzie się już 14 i 15 października 2020 roku w Warszawie. Podczas wydarzenia organizowanego przez Puls Biznesu zostaną omówione zostaną działania firm i zalecane reakcje, które mogą im pomóc w czasie niestabilnej rzeczywistości biznesowej.
Jak podkreślają organizatorzy, obecna sytuacja wymusiła jeszcze większą potrzebę skutecznej komunikacji i efektywnych działań PR-owych, które mają być wsparciem dla organizacji w czasie kryzysu.
Podczas konferencji Sebastian Stępak, CEO MSL, omówi inspirujące przykłady kampanii PR nagrodzonych podczas tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali. O korelacji komunikacji wewnętrznej i kampanii wizerunkowych marki opowie Barbara Stępień, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, kierownik komunikacji korporacyjnej w LOTTE Wedel, podejmie z kolei temat wykorzystania działań CSR i aspektów społecznych w kampaniach. Karolina Hytrek-Prosiecka, była dziennikarka, powie natomiast, czego o działaniach PR i nawiązywaniu relacji można nauczyć się od byłych dziennikarzy.
Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji w LPP, omówi natomiast skuteczne metody zarządzania i motywowania zespołu PR. Daria Sulgostowska, rzeczniczka prasowa i kierownik zespołu ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju marki CCC, powie o wskaźnikach efektywności działań PR.
Szczegółowy program i więcej informacji można znaleźć na stronie.
W tym roku organizatorzy przewidzieli też opcję uczestniczenia online w niższej cenie.
Dla Czytelników PRoto.pl mamy rabat – z kodem PROTO10 można otrzymać 10 proc. zniżki na każdą z cen do końca rejestracji!
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)