Druga edycja Forum Marki Miejsca SPECIFICA odbędzie się już 7 października 2021 roku. Konferencja realizowana będzie online, a udział w niej jest bezpłatny.
Specifica to konferencja poświęcona marketingowi terytorialnemu, której celem jest tworzenie przestrzeni do dyskusji i wymiany doświadczeń na temat szeroko rozumianej marki miejsca. Wydarzenie powstało z myślą o przedstawicielach samorządów terytorialnych, instytucji kultury, organizacji turystycznych i innych przedstawicielach przemysłu czasu wolnego.
Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się w październiku zeszłego roku, a jej tematem przewodnim był wpływ pandemii na turystykę, kulturę i rekreację, w tym ich komunikację marketingową.
W tym roku na uczestników SPECIFICI czekają prelekcje i dyskusje w ramach trzech sesji tematycznych:
1. „Turystyka w nowej rzeczywistości”
Czas wolny po pandemii – co się zmieniło? – Tomasz Dulinicz (Smartscope)
Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa – Bartłomiej Walas (Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii)
Promocyjne LATO 2021 w Śląskiem. Jak efektywnie wspierać regionalną turystykę w pandemii? – Agnieszka Sikorska (Śląska Organizacja Turystyczna)
Dyskusja – prelegenci sesji I, Małgorzata Wilk-Grzywna (Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych), Adam Mikołajczyk (BestPlace)
2. „Dobre praktyki w marketingu miejsc”
Prezentacja dobrych praktyk z ostatniego roku – Piotr Pancer (Suski Ośrodek Kultury)
Prezentacja dobrych praktyk z ostatniego roku – Urząd Miasta Kielce
3. „Teraźniejszość i przyszłość marki terytorialnej”
Jak się zmienia marketing miejsc? – Jarosław Górski, Adam Mikołajczyk (BestPlace), Adam Kałucki (Locativo), Tomasz Stemplewski (Branding Expert)
W programie również premierowa prezentacja ogólnopolskich badań dot. spędzania czasu wolnego po pandemii – co się zmieniło? oraz przykłady dobrych praktyk, prezentowane przez członków społeczności SPECIFICI.
Organizatorami forum są Locativo, Branding Expert, Best Place. Więcej informacji oraz rejestracja na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.