Konferencja poświęcona zarządzaniu kryzysowemu i nowoczesnemu podejściu do reputacji już 10 grudnia 2019 roku w Warszawie! Organizatorem Kongresu Komunikacji Kryzysowej jest Puls Biznesu.
Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z realnymi historiami z kraju i ze świata, analizowanymi pod kątem skuteczności i błędów: przykładami marek, które z kryzysów wyniosły nową siłę, oraz firm, które niemal się nie podniosły. Eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi narzędzi i metod prewencji i reagowania kryzysowego. Mowa będzie o nadchodzących źródłach kryzysów i zmianie w dialogu z konsumentami, nieoczywistych przyczynach kryzysów, a także współpracy z mediami.
W gronie prelegentów znajdą się eksperci specjalizujący się w komunikacji i budowaniu reputacji. Będą wśród nich m.in. Małgorzata Kozieł-Pańczyk, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów, Magdalena Zwolińska, partner w agencji Lighthouse, Agnieszka Gorzkowicz, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i zastępca rzecznika prasowego Credit Agricole Bank Polska, czy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.
UWAGA! Na hasło PROTO_15 mamy dla naszych Czytelników 15 proc. rabatu!
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów generalnych, dyrektorów zajmujących się komunikacją, PR-em i komunikacją kryzysową, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. marketingu czy ds. korporacyjnych.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)