Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Zdążysz?” – pyta Wirtualna Polska w akcji promującej szczepienia. wirtualna polska rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja szczepień. akcja prowadzona jest pod hasłem „#zdążysz?”, a występują w niej osoby, które w wyniku pandemii covid-19 straciły najbliższych. głównym elementem kampanii jest spot, w którym bohaterowie opowiadają swoje historie i wspominają bliskich. „nie zdążyliśmy się pożegnać”, „nie zdążyła przytulić swojego nowo narodzonego dziecka”, „nie zobaczył, jak jego wnuk pokonał białaczkę” – mówią. na koniec zadają polakom pytanie. jak przekazuje wp, spot ma zachęcić społeczeństwo do zaszczepienia się przeciwko covid-19 w związku ze zbliżającą się czwartą falą pandemii oraz panującą niechęcią do szczepień. jak mówi michał gąsior, head of content w wp, czwarta fala nadchodzi, brakuje już jednak pomysłów, jak zachęcić polaków do szczepień. wirtualna polska postanowiła „oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka i którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór” – komentuje gąsior. zobacz też: przekonać nieprzekonanych. o komunikacji na temat szczepień. w ramach kampanii publikowane będą wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. dział zdrowie wp przedstawi także wyniki symulacji przebiegu czwartej fali zakażeń w polsce, przygotowanej przez naukowców. „nie mamy złudzeń, że »#zdążysz?« sprawi, że polacy masowo ruszą się szczepić. ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto” – dopowiada michał gąsior. kampanię „#zdążysz?” przygotowała redakcja wp abczdrowie, a produkcją spotu zajał się dział wideo wirtualnej polski. akcja ruszyła w połowie sierpnia 2021 roku i potrwa kilka tygodni. jak mówi michał siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i pr w wp, najintensywniejsze działania redakcyjne będą prowadzone do niedzieli 22 sierpnia. każdego dnia na stronie głównej wp pojawi się wideoreportaż o jednym z bohaterów akcji. spot będzie emitowany w kanałach własnych wirtualnej polski, a w wersji radiowej również w open fm i tok fm. (mb). czytaj także: czy sportowcy przekonają polaków do szczepień?
Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja szczepień. Akcja prowadzona jest pod hasłem „#Zdążysz?”, a występują w niej osoby, które w wyniku pandemii COVID-19 straciły najbliższych.
Głównym elementem kampanii jest spot, w którym bohaterowie opowiadają swoje historie i wspominają bliskich. „Nie zdążyliśmy się pożegnać”, „Nie zdążyła przytulić swojego nowo narodzonego dziecka”, „Nie zobaczył, jak jego wnuk pokonał białaczkę” – mówią. Na koniec zadają Polakom pytanie.
Jak przekazuje WP, spot ma zachęcić społeczeństwo do zaszczepienia się przeciwko COVID-19 w związku ze zbliżającą się czwartą falą pandemii oraz panującą niechęcią do szczepień. Jak mówi Michał Gąsior, Head of Content w WP, czwarta fala nadchodzi, brakuje już jednak pomysłów, jak zachęcić Polaków do szczepień. Wirtualna Polska postanowiła „oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka i którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór” – komentuje Gąsior.
W ramach kampanii publikowane będą wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. Dział zdrowie WP przedstawi także wyniki symulacji przebiegu czwartej fali zakażeń w Polsce, przygotowanej przez naukowców.
„Nie mamy złudzeń, że »#Zdążysz?« sprawi, że Polacy masowo ruszą się szczepić. Ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto” – dopowiada Michał Gąsior.
Kampanię „#Zdążysz?” przygotowała redakcja WP abcZdrowie, a produkcją spotu zajał się dział wideo Wirtualnej Polski. Akcja ruszyła w połowie sierpnia 2021 roku i potrwa kilka tygodni. Jak mówi Michał Siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR w WP, najintensywniejsze działania redakcyjne będą prowadzone do niedzieli 22 sierpnia. Każdego dnia na stronie głównej WP pojawi się wideoreportaż o jednym z bohaterów akcji. Spot będzie emitowany w kanałach własnych Wirtualnej Polski, a w wersji radiowej również w Open FM i Tok FM. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Zdążysz?” – pyta Wirtualna Polska w akcji promującej szczepienia. wirtualna polska rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja szczepień. akcja prowadzona jest pod hasłem „#zdążysz?”, a występują w niej osoby, które w wyniku pandemii covid-19 straciły najbliższych. głównym elementem kampanii jest spot, w którym bohaterowie opowiadają swoje historie i wspominają bliskich. „nie zdążyliśmy się pożegnać”, „nie zdążyła przytulić swojego nowo narodzonego dziecka”, „nie zobaczył, jak jego wnuk pokonał białaczkę” – mówią. na koniec zadają polakom pytanie. jak przekazuje wp, spot ma zachęcić społeczeństwo do zaszczepienia się przeciwko covid-19 w związku ze zbliżającą się czwartą falą pandemii oraz panującą niechęcią do szczepień. jak mówi michał gąsior, head of content w wp, czwarta fala nadchodzi, brakuje już jednak pomysłów, jak zachęcić polaków do szczepień. wirtualna polska postanowiła „oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka i którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór” – komentuje gąsior. zobacz też: przekonać nieprzekonanych. o komunikacji na temat szczepień. w ramach kampanii publikowane będą wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. dział zdrowie wp przedstawi także wyniki symulacji przebiegu czwartej fali zakażeń w polsce, przygotowanej przez naukowców. „nie mamy złudzeń, że »#zdążysz?« sprawi, że polacy masowo ruszą się szczepić. ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto” – dopowiada michał gąsior. kampanię „#zdążysz?” przygotowała redakcja wp abczdrowie, a produkcją spotu zajał się dział wideo wirtualnej polski. akcja ruszyła w połowie sierpnia 2021 roku i potrwa kilka tygodni. jak mówi michał siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i pr w wp, najintensywniejsze działania redakcyjne będą prowadzone do niedzieli 22 sierpnia. każdego dnia na stronie głównej wp pojawi się wideoreportaż o jednym z bohaterów akcji. spot będzie emitowany w kanałach własnych wirtualnej polski, a w wersji radiowej również w open fm i tok fm. (mb). czytaj także: czy sportowcy przekonają polaków do szczepień?