czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZgłoszenia do Złotych Spinaczy przedłużone

Zgłoszenia do Złotych Spinaczy przedłużone

Trzeci termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2020 został przedłużony. Projekty można przesyłać do 9 września 2020 roku do godziny 9:00.

Do Złotych Spinaczy zgłaszać można kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.

W tegorocznej edycji wydzielono 36 kategorii konkursowych. Pojawiła się m.in. zapowiadana już na zeszłorocznej gali kategoria PR pro bono. O tym, jakie projekty do niej zgłosić i na co zwróci uwagę jury, mówi w wywiadzie Hanna Waśko, szefowa Big Picture.

Czytaj więcej: Hanna Waśko: „Zaangażowanie społeczne to nigdy nie jest strata. To zawsze zysk”

Wśród nowych kategorii jest też COVID-19 PR response, czyli odpowiedź na trwającą pandemią, a także specjalna kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia, utworzoną z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations. Podobnie jak w poprzednich latach przyznana zostanie także nagroda w kategorii Reseach & Insigth, której partnerem jest Instytut Monitorowania Mediów.

Projekty oceni jury złożone z niemal 90 ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Obradom jurorów w tym roku przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Procter&Gamble.

Czytaj także: Po co się zgłaszać do Złotych Spinaczy

8 października przedstawiona zostanie lista nominowanych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020 roku.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj