Trzeci termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze 2020 został przedłużony. Projekty można przesyłać do 9 września 2020 roku do godziny 9:00.
Do Złotych Spinaczy zgłaszać można kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.
W tegorocznej edycji wydzielono 36 kategorii konkursowych. Pojawiła się m.in. zapowiadana już na zeszłorocznej gali kategoria PR pro bono. O tym, jakie projekty do niej zgłosić i na co zwróci uwagę jury, mówi w wywiadzie Hanna Waśko, szefowa Big Picture.
Czytaj więcej: Hanna Waśko: „Zaangażowanie społeczne to nigdy nie jest strata. To zawsze zysk”
Wśród nowych kategorii jest też COVID-19 PR response, czyli odpowiedź na trwającą pandemią, a także specjalna kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia, utworzoną z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations. Podobnie jak w poprzednich latach przyznana zostanie także nagroda w kategorii Reseach & Insigth, której partnerem jest Instytut Monitorowania Mediów.
Projekty oceni jury złożone z niemal 90 ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Obradom jurorów w tym roku przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Procter&Gamble.
Czytaj także: Po co się zgłaszać do Złotych Spinaczy
8 października przedstawiona zostanie lista nominowanych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020 roku.
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)