niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZjednoczone Emiraty Arabskie chcą mieć spójną identyfikację marki

Zjednoczone Emiraty Arabskie chcą mieć spójną identyfikację marki

Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA) organizują konkurs na stworzenie identyfikacji marki. Miałaby ona reprezentować cały region w kampaniach wewnętrznych i zagranicznych.

Jak pisze portal thenational.ae, zadaniem twórców jest odniesienie się do czterech motywów: „ofiarności” (wg źródła region jest jednym z najhojniejszych darczyńców na świecie), „tolerancji i otwartości”, „wiarygodności” (chodzi o budowanie „pozytywnej reputacji na całym świecie”) oraz „wartości przywódczych” (mowa tutaj o wartościach, które mieli okazywać ojcowie założyciele regionu).

Nad identyfikacją marki ma pracować 49 artystów, po siedmiu z każdego emiratu. Logo i slogan mają być gotowe do końca 2019 roku. 2020 ma być bowiem początkiem „dekady rozwoju”, w której Zjednoczone Emiraty Arabskie „opowiedzą swoją historię światu”  – pisał szejk Mohamed bin Zayed w informacji prasowej.

Jak zwraca uwagę źródło, gdy władze regionu ogłaszały konkurs, opublikowały w mediach społecznościowych film, na którym wskazały na inspiracje dotychczas funkcjonującymi markami krajowymi. Pojawiają się na nim m.in. kampanie „This is Sweden”, „My Canada” czy „Welcome to Great (Britain & Northern Ireland)”.

Czytaj też: Influencerzy w Emiratach Arabskich muszą mieć licencję na działanie

(mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj