niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZłote Formaty dla miast i regionów

Złote Formaty dla miast i regionów

Jeszcze tylko do 9 marca miasta i regiony mają czas na zgłaszanie projektów promocyjnych do konkursu „Złote Formaty” organizowanego już po raz trzeci w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Festiwal ten jest największym w Polsce, a także w Europie, wydarzeniem dedykowanym szeroko pojętej promocji miejsc.

W tegorocznej edycji „Złotych Formatów” rozszerzono kategorie konkursowe. Miasta i regiony mogą zgłaszać projekty aż w 5 kategoriach. Oprócz dotychczasowych: event, wydawnictwo promocyjne oraz strona internetowa nagrody zostaną też przyznane w 2 nowych kategoriach: outdoorowej kampanii reklamowej oraz za całokształt działalności promocyjnej – Grand Prix Festiwalu.

W tym roku Grupa Ströer, organizator Festiwalu, przewidziała aż 18 różnych nagród i wyróżnień. Na zwycięzców w poszczególnych kategoriach czeka 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz dodatkowe kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. Swoje nagrody przyznają także patroni i partnerzy Festiwalu. Łączna wartość nagród w konkursie jest ponad dwukrotnie wyższa niż w poprzedniej edycji.

W Jury konkursu zasiądą eksperci w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego, a wśród nich: Alicja Grenda, z-ca dyrektora Biura ds. Promocji i Współpracy Zagranicznej Związku Miast Polskich, Rafał Szmytke, prezes zarządu Polskiej Organizacji Turystycznej, Janusz Malinowski, prezes zarządu Ströer Polska, Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika Elle, Paweł Niziński, dyrektor kreatywny w Good Brand, Lechosław Kwiatkowski, dyrektor kreatywny firmy fat baby, dr Magdalena Florek, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Anna Król, dyrektor działu komunikacji konsumenckiej & brand PR w Euro RSCG Sensors, Roman Lubczyński, interactive manager, Yung and Rubicam Brandy, Adam Mikołajczyk, dyrektor zarządzający Brief for Poland i Łukasz Wasilewski, dyrektor kreatywny agencji Galileo Media.

Samorządy miast i regionów swoje projekty mogą zgłaszać poprzez stronę internetową. Najlepsze projekty poznamy już 22 kwietnia, tradycyjnie podczas uroczystej Gali. Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj