piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRoszady kadrowe w Grayling Poland, agencja wzmacnia kompetencje technologiczne

Roszady kadrowe w Grayling Poland, agencja wzmacnia kompetencje technologiczne

Z Grayling Poland w ostatnich miesiącach odeszło kilkoro długoletnich menedżerów. Agencja od października 2018 roku zatrudniła jednak nowych pracowników.

Obowiązki Anny Kuprian, dotychczasowej Head of Digital, która w lutym 2019 roku rozpoczęła pracę w Facebooku, przejęła Ira Czerniawska, szefowa działu komunikacji konsumenckiej, do której Kuprian raportowała. Grayling podaje, że szuka obecnie menedżera z dużym doświadczeniem w obszarze digital, który dołączyłby do działu konsumeckiego.

Z agencji po czterech latach odszedł też Paweł Purski, szef działu public affairs, który skupił się teraz m.in. na pracy w Fundacji Wspólna Europa. Na jego stanowisko awansowała Iga Wilczyńska, dotychczasowa Senior Account Manager w dziale PA.

Grayling Poland opuściła ponadto po ośmiu latach Magdalena Sobota, Senior Account Manager. Agencja nie prowadzi rekrutacji na jej stanowisko. Obowiązki Soboty związane z komunikacją działań agencji pełni obecnie Jarosław Soroczyński, który jest jedną z kilku nowych osób w Grayling Poland i od października 2018 roku pracuje jako Senior Account Manager. Z agencji z końcem marca 2019 roku odeszła też Ewa Geresz, która od marca 2018 roku była Account Managerem, Grayling jednak nie podaje jeszcze, kto dokładnie przejął jej obowiązki.

Nowe osoby dołączyły do działu komunikacji korporacyjnej. Oprócz wspomnianego Soroczyńskiego są to: Stanisław Onyszkiewicz (Account Manager), Katarzyna Wycech, Paweł Górniak (oboje pracują na stanowisku Account Executive), Bogna Wojciechowska oraz Marta Jabłońska (obie jako PR Consultant).

Soroczyński w branży PR funkcjonuje od ponad 12 lat. W Graylingu pracował już osiem lat wcześniej, a teraz wrócił do agencji. Kieruje pracą czteroosobowego zespołu zajmującego się klientem z branży fintech (agencja nie ujawnia nazwy) i funkcjonującego w strukturach działu komunikacji korporacyjnej. Doświadczenie zdobywał w agencjach Mmd i Questia. Przygotowywał strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B i produktowej dla klientów, którzy należeli do sektora nowych technologii, telekomunikacji, BPO/SSC, a także przemysłu gazowego i chemicznego.

Stanisław Onyszkiewicz ma z kolei sześcioletnie doświadczenie w branży. Obsługiwał klientów z sektora nowych technologii i branży finansowej, a pracował w agencjach Clear Communication Group i Point of View. W Graylingu należy do wspomnianego czteroosobowego zespołu Soroczyńskiego i koordynuje w nim działania B2B dla fintechowego klienta. 

W zespole są także Katarzyna Wycech i Paweł Górniak, którzy mają po półtora roku doświadczenia branżowego. Do Grayling Poland przeszli kolejno z Partner of Promotion i Garden of Words. Obecnie prowadzą biuro prasowe, działania w mediach społecznościowych i zajmują się content marketingiem.

Bogna Wojciechowska z kolei w swojej czteroletniej karierze w PR-ze zajmowała się komunikacją klientów z branży nowych technologii i digital economy. Przygotowywała kampanie w mediach społecznościowych oraz z udziałem influencerów. Do Grayling Poland przeszła z United PR, wcześniej pracowała też w Nokia Networks i Solski Burson-Marsteller (dziś Solski Communications). W Grayling prowadzi działania z zakresu public relations i influencer marketingu dla firmy Hive, od niedawna klienta agencji.

Marta Jabłońska tymczasem do Grayling Poland przyszła z pięcioletnim doświadczeniem w komunikacji. Poprzednio pracowała w PR Calling, skąd odeszła wraz z końcem 2018 roku, a także w Lewis Global Communications. W Graylingu zajmuje się relacjami z mediami, komunikacją działań CSR i employer brandingiem dla klienta z branży FMCG (agencja nie podaje nazwy). (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj