Agencja PRIMUM PR zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Zmiany objęły nowe logo i wygląd strony internetowej. Rebranding związany jest z 30-leciem działalności agencji na rynku.
Przy okazji odświeżenia identyfikacji wizualnej agencja promuje się też nowym hasłem „Wprawiamy w ruch idee, łączymy ludzi”, które stanowić ma „credo PRIMUM PR”.
„Tym jest właśnie dla nas sztuka public relations – budowanie porozumienia między różnymi środowiskami i interesariuszami w oparciu o zaufanie i partnerstwo. Łączymy też pokolenia, ponieważ nas zespół to kalejdoskop różnych generacji, kompetencji i zainteresowań – pełna interdyscyplinarność. Ludzie to nasz największy kapitał” – przekazał Dariusz Zieliński, wiceprezes zarządu.
Nowe logo ma z kolei odzwierciedlać podejście agencji do komunikacji, która „powinna być prosta i przejrzysta, ale z twistem” – przekazała Małgorzata Tenderenda, wiceprezeska zarządu PRIMUM PR.
„Zdecydowaliśmy się na odważny akcent kolorystyczny, jakim jest róż – symbol empatii, współodczuwania, zrozumienia potrzeb, wsparcia i troski. Te wartości i emocje są nam bliskie, od zawsze na nich bazowaliśmy. Ważne jest dla nas, by nasi klienci czuli się w pełni zaopiekowani” – dodała Tenderenda.
To trzecie logo w ciągu 30 lat działalności agencji.
PRIMUM PR informuje też o zmianach wizualnych na stronie internetowej. Motywem przewodnim strony jest teraz różowy wir, który wiąże się z aktualnym hasłem agencji.
Nowe logo zostało przygotowane przez pracownię Labodesign, za projekt strony internetowej odpowiada Netwizards. (kn)