niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w Lifetubie. Agencja prezentuje nową identyfikację wizualną

Zmiany w Lifetubie. Agencja prezentuje nową identyfikację wizualną

Z okazji Lifetube zaprezentował odświeżoną identyfikację wizualną. Firma oferuje także nowe usługi dla influencerów oraz marek.

Oprócz obsługi menedżerskiej, nawiązywania współprac z markami oraz obsługi technicznej w ramach sieci MCN, agencja zajmie się optymalizacją treści w mediach społecznościowych, która ma na celu zwiększenie przychodów z reklam, zaawansowaną analityką, dystrybucją przekazów na wielu platformach, współtworzeniem merchandisingu i utworzeniem zaplecza e-commerce. 

Nowa oferta obejmuje także produkcję treści wideo, wsparcie mediowe na platformach społecznościowych i prowadzenie profili dla marek w mediach społecznościowych, m.in. na YouTubie oraz TikToku.

Firma zmieniła również znak rozpoznawczy oraz uprościła portfolio swoich marek. Zniknęły marki LTTM i TalentMedia. 

[[{“fid”:”77777″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”title”:”Stara identyfikacja wizualna Lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Poprzednie logo Lifetube’a

[[{“fid”:”77778″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Logo Lifetuba”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Logo Lifetuba”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Logo Lifetuba”,”title”:”Logo Lifetuba”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Logo Lifetube’a

„Jako nasz znak wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio” – powiedział Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetubie.

Przedstawiciele agencji zapowiedzieli, że z okazji 10. urodzin firmy mają w planach jeszcze kilka zmian na kolejne miesiące. (af)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj