Pod koniec kwietnia 2022 roku agencja N42 poinformowała o zmianie identyfikacji wizualnej, strony internetowej i hasła.
Firma istnieje od 16 lat i świadczy usługi z zakresu public relations, w tym PR-u kryzysowego, korporacyjnego czy produktowego, a także influencer marketingu, mediów społecznościowych, employer brandingu czy CSR-u. Agencja oferuje także działania marketingowe (m.in. kampanie reklamowe, content marketing), wsparcie w zakresie digitalu, relacji z mediami czy designu. Wcześniej agencja nosiła nazwę Acha PR.
Nowe logo
Poprzednie logo
„N42 zmienia także swój profil z CONCEPT na CREATIVE – realizowane przez N42 kampanie to nie tylko autorska koncepcja, ale także kreatywne, realizowane w różnorodnych obszarach działania” – przekazuje agencja w komunikacie. Jak mówi Joanna Wilczek, CEO N42, powodem do odświeżenia wizerunku agencji były rozwój kompetencji firmy i rosnąca skala działań. „Dotychczasowe »We try harder« zastępujemy hasłem »Straight to the point«, bowiem w czasach, w których dominuje przerost formy nad treścią, wracamy do istoty marketingu i komunikacji” – mówi szefowa agencji. Poza zmianą hasła firma zaprezentowała także nową stronę internetową.
Koncepcją kreatywną i realizacją zmian zajął się zespół agencji: Damian Grudzień, Head of Design, i Michał Okoń, Graphic Designer. (mb)