W styczniu 2023 roku gdańska agencja Personal PR utworzyła dział media relations. To kolejne zmiany w strukturze firmy, w której wcześniej – w 2021 roku – wyodrębnione zostały działy social mediów i designu.
Jak wyjaśnia agencja, zmiany są efektem rozwoju firmy i powiększania się zespołu, a nowa struktura „systematyzuje podział obowiązków” i ma zapewnić pracownikom „możliwość rozwoju pionowego przez budowanie ścieżek rozwoju”.
Szefową działu media relations, liczącego siedem osób, została Katarzyna Gaudyn, a funkcję jej zastępczyni pełni Agnieszka Staniszewska. Obie awansowały na stanowiska zarządcze ze stanowisk Senior Account Managerek.
Katarzyna Gaudyn jako Head of Media Relations kieruje zespołem i jest opiekunem kluczowych projektów. Ma doświadczenie w community relations, tworzeniu media planów, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach, nawiązywaniu umów barterowych, czy współtworzeniu wydarzeń i kampanii specjalnych. Współpracowała z klientami z branży finansowej, odnawialnych źródeł energii czy HoReCa. Z Personal PR jest związana od 2017 roku. Wcześniej przez kilka lat pracowała w krakowskiej agencji Great Story, gdzie zajmowała się głównie klientami z branży beauty.
Katarzyna Gaudyn
Agnieszka Staniszewska w roli Deputy Head of Media Relations przejęła prowadzenie części projektów dla kluczowych klientów Personal PR. Od prawie dziesięciu lat pracuje w branży public relations – była związana m.in. z Allianz Partners czy Grupą INVICTA. Specjalizuje się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej, realizacji materiałów wideo oraz szkoleniach. Ma też doświadczenie w mediach – była reporterką, kierowniczką produkcji oraz producentką programów informacyjnych m.in. w redakcji Faktów TVN. Ukończyła Wydział Nauk Społecznych, Instytut Politologii oraz Podyplomowe Studium Dziennikarstwa i Public Relations na Uniwersytecie Gdańskim.
Agnieszka Staniszewska
(mb)