Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Medicover wprowadza zmiany w zespole komunikacji. w marcu 2023 roku do zespołu komunikacji i marki korporacyjnej firmy medicover dołączyły dwie nowe osoby – marta pytkowska, która odpowiada za komunikację z mediami, oraz izabela gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. wcześniej za te działania odpowiadał wojciech sobczak-wojeński. marta pytkowska objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji i public relations. w nowej roli będzie wspierać wszystkie podmioty medicover na terenie polski. pytkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w miejskim przedsiębiorstwie wodociągów i kanalizacji w m.st. warszawie, a ostatnio w centrum e-zdrowia. ma również doświadczenie dziennikarskie: współpracowała z tytułami takimi jak „dziennik gazeta prawna”, „przegląd sportowy” i „fakt”. jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie warszawskim. izabela gosk objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. w medicoverze odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także za komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi medicover. wcześniej związana była z firmą z branży e-commerce. ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na uniwersytecie warszawskim. wojciech sobczak-wojeński, który do tej pory odpowiadał za kontakt z mediami w medicoverze, objął na początku marca nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji szpitala medicover na warszawskim wilanowie. będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i pr szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. w nowej roli raportuje do joanny jaszczuk, dyrektor działu marketingu i komunikacji marki. sobczak-wojeński doświadczenie zdobywał w pracy z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. merck, novartis i roche. jest absolwentem uniwersytetu warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach. (bs).
W marcu 2023 roku do zespołu komunikacji i marki korporacyjnej firmy Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, która odpowiada za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Wcześniej za te działania odpowiadał Wojciech Sobczak-Wojeński.
Marta Pytkowska objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji i public relations. W nowej roli będzie wspierać wszystkie podmioty Medicover na terenie Polski.
Pytkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, a ostatnio w Centrum e-Zdrowia. Ma również doświadczenie dziennikarskie: współpracowała z tytułami takimi jak „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy” i „Fakt”. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Izabela Gosk objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. W Medicoverze odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także za komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi Medicover.
Wcześniej związana była z firmą z branży e-commerce. Ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na Uniwersytecie Warszawskim.
Wojciech Sobczak-Wojeński, który do tej pory odpowiadał za kontakt z mediami w Medicoverze, objął na początku marca nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji szpitala Medicover na warszawskim Wilanowie. Będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i PR szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. W nowej roli raportuje do Joanny Jaszczuk, dyrektor działu marketingu i komunikacji marki.

Sobczak-Wojeński doświadczenie zdobywał w pracy z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. Merck, Novartis i Roche. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach. (bs)