W marcu 2023 roku do zespołu komunikacji i marki korporacyjnej firmy Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, która odpowiada za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Wcześniej za te działania odpowiadał Wojciech Sobczak-Wojeński.
Marta Pytkowska objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji i public relations. W nowej roli będzie wspierać wszystkie podmioty Medicover na terenie Polski.
Pytkowska ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, a ostatnio w Centrum e-Zdrowia. Ma również doświadczenie dziennikarskie: współpracowała z tytułami takimi jak „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy” i „Fakt”. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Izabela Gosk objęła stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej. W Medicoverze odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także za komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi Medicover.
Wcześniej związana była z firmą z branży e-commerce. Ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na Uniwersytecie Warszawskim.
Wojciech Sobczak-Wojeński, który do tej pory odpowiadał za kontakt z mediami w Medicoverze, objął na początku marca nowo utworzone stanowisko kierownika ds. komunikacji szpitala Medicover na warszawskim Wilanowie. Będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i PR szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. W nowej roli raportuje do Joanny Jaszczuk, dyrektor działu marketingu i komunikacji marki.
Sobczak-Wojeński doświadczenie zdobywał w pracy z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. Merck, Novartis i Roche. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach. (bs)