piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZnacznik zweryfikowanych stron na Facebooku zniknie. Użytkownicy nie wiedzieli, co oznaczał

Znacznik zweryfikowanych stron na Facebooku zniknie. Użytkownicy nie wiedzieli, co oznaczał

Facebook wprowadza zmiany w profilach biznesowych. Będą miały one wpływ zarówno na ich wygląd, jak i obliczanie wyświetleń – informuje socialmediatoday.com. Źródło podaje dalej, że 30 października 2019 roku portal Zuckerberga usunie szare znaczniki weryfikacji, które miały zwiększać wiarygodność firm i organizacji wśród odbiorców. Okazało się bowiem, że użytkownicy nie wiedzieli, co one oznaczają.

Jak wyjaśnia źródło, odznaki te były dostępne dla wszystkich stron, które kontrolują swoje oficjalne dane za pomocą portalu społecznościowego i przeszły proces weryfikacji. Facebook posiada dwa rodzaje znaczników – oprócz szarych (dla stron firmowych oraz organizacji) istnieją również niebieskie – dla stron osób publicznych, marek lub firm zajmujących się mediami. Te drugie nadal będą funkcjonowały w serwisie. Facebook sugeruje, że strony, które chcą udowodnić swoją autentyczność, powinny zadbać o podanie aktualnych informacji w profilu, zdjęć czy danych kontaktowych. 

Dalej czytamy, że Facebook wprowadza również zmiany w sposobie obliczania wyświetleń strony, co może spowodować zmniejszenie zasięgu profilów i zamieszczanych w nich postów. Zmiana ta koncentruje się na minimalizacji liczby zduplikowanych danych pojawiających się w związku z ponownym odwiedzaniem strony przez tę samą osobę. Oznacza to, że dane o zasięgu Facebooka będą dokładniejsze – opisuje źródło. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj