sobota, 28 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy już zwycięzców Złotych Formatów

Znamy już zwycięzców Złotych Formatów

22 kwietnia odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły: Ruda Śląska, Poznań, Stary Sącz oraz województwa świętokrzyskie i kujawsko-pomorskie.

Najbardziej prestiżowa nagroda, Grand Prix Festiwalu, przyznawana za działalność promocyjną na przestrzeni ostatnich 3 lat, trafiła w ręce przedstawicieli województwa świętokrzyskiego. Za najlepsze wydawnictwo promocyjne jury uznało publikację „Chleb Nasz Powszedni,czyli kuchnia Lachów Sądeckich” wydaną przez Urząd Miasta i Gminy Stary Sącz. Poznań, dzięki kampanii „Wielkie Marki”, okazał się bezkonkurencyjny w kategorii Kampania Outdoorowa. Ogólnopolski Festiwal Wspomnień, projekt Rudy Śląskiej, zwyciężył w kategorii Kampania On-line. W kategorii Event Jury doceniło Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego za „StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”.

Będący częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów Konkurs Złote Formaty już po raz czwarty wyłonił najlepsze projekty służące promocji miast i regionów. Do I etapu Konkursu miasta i regiony zgłosiły 173 projekty promocyjne. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 28 najlepszych. W finale znalazły się projekty przesłane przez 10 miast (Ruda Śląska, Kraków, Poznań, Lublin, Łódź, Sieradz, Trzebnica, Radom, Szczecin, Stary Sącz), 7 województw (łódzkie, świętokrzyskie, kujawsko-pomorskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie) oraz jeden zgłoszony przez warszawską dzielnicę Bielany.

Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane aż dwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolską kampanią outdoorową o wartości 100 tys. zł. oraz kampanią na nowoczesnych nośnikach infoscreen w warszawskim metrze o wartości 30 bądź 20 tys. zł Dodatkowe nagrody ufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 tys. zł. ufundował Związek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich. Nagrody Specjalne przyznała także Polska Organizacja Turystyczna, magazyn Brief for Poland oraz portal PRoto.pl za kampanię on-line: Urzędu Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy – Misja Bielany. Proto.pl przyznało także wyróżnienie miastu Poznań za kampanię Akademicki Poznań II. (kk)

Cała lista laureatów znajduje się tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj