ING Usługi Finansowe, Urząd Miejski w Gliwicach, Kompania Piwowarska i VB Leasing Polska to zwycięzcy pierwszego konkursu Internale 2010 na Najlepszy Intranet oraz Komunikację Wewnętrzną. W 9 kategoriach konkursowych Jury przyznało 5 statuetek Internale 2010, 10 projektów otrzymało wyróżnienia.
Statuetki INTERNAL 2010 zostały przyznane następującym podmiotom:
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
VB Leasing Polska – za Intranet VBnet – werdykt Jury: „za wzorcowo przeprowadzone wdrożenie, duże zaangażowanie zespołu oraz uwzględnienie komunikacji dwustronnej w małym przedsiębiorstwie”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
ING Usługi Finansowe za „Zawsze świeży Intranet” – relaunch Intranetu w ING Usługi Finansowe S.A. – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji, wdrożenie funkcjonalności usprawniających codzienną pracę oraz pomysłowość we wdrożeniu”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
Urząd Miejski w Gliwicach za Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za zaangażowanie zespołu, przemyślaną strategię oraz zrealizowanie projektu w całości własnymi zasobami”
Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
Kompania Piwowarska za projekt Portal społecznościowy dla pracowników Kompanii Piwowarskiej – Małe Piwo – werdykt Jury: „za efektywność zastosowanych rozwiązań, innowacyjność projektu i wysokie zaangażowanie zespołu”
Największa Innowacja w Intranetach
Kompania Piwowarska za projekt Archeo – projektowanie i wdrożenie intranetowego systemu dla działu Marketingu i Public Relations – werdykt Jury: „za interdyscyplinarne i niekonwencjonalne podejście do wykreowania innowacji, wykorzystanie prekursorskich metod oraz nietypową formę promocji”
WYRÓŻNIENIA:
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
Budlex za Intranet Spółki Budlex – werdykt Jury: „za przedsiębiorczość, docenienie Intranetu i Komunikacji w małej organizacji oraz efektywność narzędzia”
Najlepszy Intranet 2010 kategoria Duże Firmy
Grupa Allianz Polska za Intranet Grupy Allianz Polska – werdykt Jury: „za nowoczesny portal intranetowy, nietuzinkowe moduły, przyjazną strukturę oraz wysokie zaangażowanie kadry kierowniczej”
Sanofi Aventis za Intranet Sanofi Aventis – werdykt Jury: „za wykorzystanie nowoczesnych technologii, wysoką integrację z innymi systemami oraz szeroką promocję Intranetu”
Najlepsza Strategia Komunikacji Wewnętrznej
Accenture Services za Accenture Strategic Communications Matrix 2010 – werdykt Jury: “za kompleksową strategię komunikacji wewnętrznej, aktywną rolę kadry menedżerskiej oraz uwzględnienie feedbacku”
Leroy Merlin za Audyt Komunikacji Wewnętrznej i Strategia Rozwoju Intranetu jako kluczowego narzędzia Komunikacji Wewnętrznej – werdykt Jury: „za dużą efektywność strategii, umiejętność zaangażowania zarządu i dyrekcji oraz dobrą metodykę projektową”
Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej
Bank Pekao – za projekt Rozmowy o stresie – werdykt Jury: „za nowatorskie rozwiązanie udrażniające kanał dwustronnej komunikacji wewnętrznej”
Bank Pekao za projekt Rzecznicy Karty Zasad – Gwarancja działania systemu Sprawiedliwości z kartą zasad – werdykt Jury: „za pracę u podstaw, możliwość wypowiedzenia na głos swojego zdania oraz wzmocnienie komunikacji dwukierunkowej między Pracownikiem a Kierownictwem”
Osobowość/Zespół Komunikacji Wewnętrznej kategoria Zarządca Intranetu
Zespół Działu Zarządzania Informacją w Pionie Obsługi Klienta PTK Centertel – werdykt Jury: „za przemyślaną, wielowątkową edukację i promocję końcowego użytkownika oraz za pracę zespołową pod kierownictwem Pana Ireneusza Podwojskiego”
Największa Innowacja w Intranetach
Urząd Miejski w Gliwicach za projekt Portal Intranetowy Miasta Gliwice – werdykt Jury: „za wprowadzenie do Portalu Intranetowego Miasta nowego modułu zamówień publicznych oraz dbałość o podnoszenie innowacyjności w administracji publicznej”
Bank Pekao – za projekt Czaty w Banku Pekao S.A – werdykt Jury: „za usprawnienie dwustronnej komunikacji Pracownicy-Kadra Zarządzająca oraz nacisk na pozyskanie informacji zwrotnej od pracowników”
INTERNALE 2010 to konkurs, którego głównym celem jest promowanie specjalistów oraz projektów z dziedziny Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej. Podstawowym zadaniem konkursu INTERNALE 2010 jest zwiększanie profesjonalizmu i wyznaczanie standardów branży Intranetów i Komunikacji Wewnętrznej oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów i osobowości branży.
PRoto.pl było patronem medialnym konkursu. (kk)