poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy nominowanych w konkursie Kryształy PR-u!

Znamy nominowanych w konkursie Kryształy PR-u!

Kapituła wybrała nominowanych w konkursie Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najlepsze inicjatywy samorządów z całej Polski. Wybrane Jednostki Samorządu Terytorialnego nagrodę mogą zdobyć w sześciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepszy event społeczny, najlepsza gazeta miejska oraz najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.

W kategorii najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych zwyciężyć mogą: Urząd Miasta Torunia, Gmina Miasto Sierpc, Gmina Miejska Ciechanów, Urząd Miasta Legnicy oraz Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.

Statuetkę za najlepszy film promocyjny zdobyć mogą: Gmina Olkusz, Urząd Miasta Rumia, Gmina Miasta Rzeszów, Urząd m. st. Warszawy oraz Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.

Nagrodę za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną mogą otrzymać: Gmina Miasta Częstochowa, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, Urząd Miasta Rumia, Katowickie Wodociągi oraz Urząd Miasta Katowice.

Nominowani za najlepszy event społeczny to: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, Urząd Miasta Legnicy, Urząd Miasta Kutno, Urząd Miejski w Zawierciu oraz Gmina Wiązowna.

W kategorii najlepsza gazeta miejska nominacje otrzymali: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Urząd Miasta Legionowo, Urząd Miasta Częstochowa, Urząd Miasta Opole, Urząd Miasta Torunia oraz Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej.

Nagrodę za najlepszą kampanię promocyjno-informacyjną spółki samorządowej mogą zdobyć: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Jastrzębiu-Zdroju, Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu, Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Zakład Utylizacyjny Gdańsk oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Krakowie.

„To są przykłady, jak powinno wyglądać kreowanie wizerunku w samorządzie. I chodzi tu nie tylko o wizerunek medialny, ale również dobry kontakt z lokalną społecznością” – mówi Sebastian Chachołek, członek kapituły, prezes zarządu Grupy PRC Holding. „Oceniając projekty, braliśmy pod uwagę ich oryginalność, dbałość o szczegóły w wykonaniu oraz to, jak oddają charakter regionu” – dodaje.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na gali finałowej, która odbędzie się 1 października 2019 roku podczas XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.

Szczegóły i program wydarzenia można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj