Szefowa polskiego oddziału Google, Magdalena Kotlarczyk, pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023. Prace w tegorocznej edycji oceniać będzie ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
„Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę, i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże, jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy” – komentuje Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland.
Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
Jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu, Red Bull
GRUPA II: Medicines & Supplements, Beauty & Care
Ewa Góralska, Managing Director, MediaHub
GRUPA III: Consumer Goods, Automotive & Mobility
Małgorzata Majcher, Strategy&Business Director, DDB Warszawa
GRUPA IV: Finance & Insurance, Services
Rafał Jakubowski, Marketing Director, mBank
GRUPA V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming
Bartek Hanus, Strategy Director, Leo Burnett
GRUPA VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing
Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
GRUPA VII: Non Profit & Public Service, Social
Agnieszka Konarzewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
GRUPA VIII: B2B, Young, 50+
Michał Arament, Marketing Director, McDonald’s Polska
GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
Iwona Piwek, Head of YouTube Sales, CEE, YouTube
GRUPA X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget
Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C, GRUPA PRACUJ SA
GRUPA XI: Launch/Relaunch, React & Defend
Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
GRUPA XII: Long Term
Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
GRUPA XIII: Environmental, Governance
Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
GRUPA XIV: Marketing & Business Solutions
Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska
Pełny skład Jury na stronie.
Terminy zgłoszeń do Effie:
II termin: do 16.06.2023
III termin: do 30.06.2023
>>> Zgłoszeń można dokonywać tutaj
Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 7 listopada 2023 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.