Eliminacje konkursu Young Creatives dobiegły końca. Zwycięskie zespoły będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes w czerwcu tego roku. W kategorii „Public Relations” wygrała agencja Partner of Promotion.
Doceniony projekt Partner of Promotion przygotowały: Magdalena Obłoza i Agata Kozak. Partnerem kategorii PR było w tym roku Miasto Poznań. Uczestnicy mieli opracować strategię PR dla kontynuacji zeszłorocznej kampanii Miasta „Poznań daje pracę”, na podstawie briefu Biura Promocji Miasta Poznania. Kategorią merytorycznie opiekował się Przemysław Wojak (partner zarządzający Q&AConsulting). Zgłosiło się do niej w sumie 13 zespołów z agencji PR i reklamowych. Nominacje otrzymały, poza Partner of Promotion, DDB Waszawa (w składzie: Miron Mironiuk, Mariusz Sępek) oraz Q&AConsulting (w składzie: Marta Podhorecka i Urszula Czerwińska).
Konkurs Young Creatives jest skierowany do pracowników branży komunikacji marketingowej, którzy nie ukończyli 29 roku życia (agencje) i 31 roku życia w przypadku marketerów.
Uczestnicy startują w kategoriach Print, Film, Cyber, Design, PR oraz Clients, tworząc prace na zadany temat. (es)