Podczas Gali kończącej Festiwal Promocji Miast i Regionów ogłoszono zwycięzców drugiej edycji konkursu Złote Formaty. Wśród laureatów znalazły się:
– Szczecin – pierwsza nagroda w kategorii wydarzenie specjalne,
– Jarocin – pierwsza nagroda w kategorii wydawnictwo promocyjne,
– Kielce – pierwsza nagroda w kategorii strona www,
– Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – pierwsza nagroda w kategorii plakat reklamowy.
Każde z miast wygrało realizację ogólnopolskiej kampanii outdoorowej o wartości 100 tys. zł, która zostanie zrealizowana na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu.
Nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł, ufundowaną przez Związek Miast Polskich otrzymał Słupsk za kalendarz „Witkacy w Słupsku”. Wyróżnienie TVP INFO przypadło Częstochowie za projekt „Autoportret Częstochowian”.
Festiwal został zorganizowany przez Grupę Ströer pod patronatem Związku Miast Polskich, Polskiej Organizacji Turystycznej, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Związku Powiatów Rzeczpospolitej. Podczas swojej drugiej edycji zgromadził on przeszło 450 uczestników, w tym reprezentantów ponad 200 polskich miast, jak również przedstawicieli środowiska akademickiego, ośrodków badawczych, biznesu i branży reklamowej. Wortal PRoto był patronem medialnym wydarzenia. (psp)