Dawid Borowiec rozpoczął pracę w firmie Żywiec Zdrój, należącej do grupy spółek Danone. Objął stanowisko dyrektora marketingu, na którym odpowiada za planowanie i egzekucję strategii marketingowych prowadzonych w obrębie poszczególnych linii produktów z portfolio oraz nadzorowanie działań marki w projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zarządza także komórką odpowiedzialną za działania PR.
Borowiec dołączył do Żywiec Zdrój w listopadzie 2020 roku. Poprzednio, od połowy 2018 roku, pracował w Hortexie jako wiceprezes ds. marketingu i strategii – odpowiadał za rozwój marki. Wcześniej, od 2012 roku, związany był z PepsiCo – zajmował stanowiska dyrektora marketingu kategorii Food na Polskę i kraje bałtyckie oraz Senior Marketing Directora na Europę Wschodnią. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Mondelez International, gdzie pełnił funkcje m.in. dyrektora marketingu marki Milka na Europę oraz globalnego dyrektora marki Milka, Johnson&Johnson oraz Unileverze. Jest absowentem Politechniki Wrocławskiej, gdzie zdobył tytuł magistra, i Politechniki Warszawskiej, gdzie ukończył studia MBA.
Poprzednim dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój był Romain Jolivet, który obecnie pracuje w firmie Danone na stanowisku Global Brand Directora. (ak)