poniedziałek, 20 stycznia, 2025

Artykuł sponsorowany

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...

Czy znasz swoich rynkowych rywali? Analiza konkurencji w pigułce

Sukces w analizie konkurencji zależy od wyboru odpowiednich narzędzi oraz unikania często popełnianych błędów...

Skuteczne media relations, czyli o znaczeniu bazy mediów i biura prasowego w działaniach PR

Nieotwarte maile, zignorowane informacje prasowe, zaproszenia pozostające bez odpowiedzi to tylko niektóre z bolączek, z jakimi na co dzień muszą mierzyć się PR-owcy...

Raporty sponsoringowe – klucz do efektywności w sponsoringu sportowym

Wydarzenia sportowe przyciągają zarówno na stadiony, jak i przed ekrany telewizorów rzesze ludzi. Dla firm są to wręcz wymarzone warunki do zareklamowania swoich produktów czy usług...