czwartek, 10 kwietnia, 2025

Artykuły

Reklamaspot_imgspot_img

Sztuczna inteligencja w czasach zmiany. Dlaczego AI to „game changer”?

AI to duży trend, do którego trzeba podejść aktywnie, by zachować przewagę konkurencyjną – zachęcamy do obejrzenia wystąpienia Tomasza Klekowskiego z Kongresu Wiedzy PRoto...

Jak zorganizować webinar krok po kroku

W B2B jedną z najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów i budowania silnej marki jest dzielenie się wiedzą. Jednym z najlepszych sposobów na to są webinary...

Jak zwyciężyć w walce o uwagę pracowników?

Dzisiejsza rzeczywistość, pełna bodźców, wymusza na firmach poszukiwanie nowych, skutecznych kanałów komunikacji – podkreśla Monika Trojan-Stelmach...

Czy prościej zawsze znaczy lepiej? O brandingowych poczynaniach marek w 2024 roku

Nierzadko wokół zmian więcej było bicia piany, niż wymagała tego sytuacja. Zwykle oburzenie mijało jednak po kilku tygodniach i wszyscy przyzwyczajali się do nowego. Inaczej było w przypadku...

Poznaj zasady loterii i graj o nagrody w programie lojalnościowym InPost!

Aby wziąć udział w loterii, najpierw trzeba pobrać aplikację InPost Mobile...

Krótsza i wygodniejsza ścieżka zakupowa – sposób na sukces w handlu internetowym

Każdy krok, który wydłuża proces zakupowy, może oznaczać stratę klienta...

Koniec ery informacji prasowych? Zobacz, jak ewoluuje język PR-u

Czy PR-owcy staną się bardziej marketingowcami, a może grafikami tworzącymi jedynie content wizualny?

Czy PR pomaga zwiększyć sprzedaż?

Trzeba pamiętać, że sam PR nie zapewnia natychmiastowego zwrotu z inwestycji, ponieważ zbudowanie solidnej reputacji marki wymaga czasu...

Świąteczny event firmowy z cateringiem Pałac Mała Wieś x Batida

Pałac Mała Wieś x Batida oferuje usługę, która jest prawdziwym kulinarnym doświadczeniem – Harmonia Heritage Xmas...

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 2]

Siła celebrytów i osób znanych z tradycyjnych mediów jest nam doskonale znana, ale jak wygląda to w świecie influencerów?

Transfery reklamowe w Polsce: czy zmiana barw ambasadorów marek nadal robi wrażenie? [część 1]

Dlaczego ludzi tak bardzo interesują zmiany ambasadorów marek? O tym pisze dla PRoto.pl Justyna Zawadzka ze Space Cat Industries...

Jak wyobrażasz sobie przyszłość? Podsumowanie Web Summit 2024

Największa konferencja technologiczna bez wątpienia należała do sztucznej inteligencji – piszą dla PRoto.pl przedstawicielki 24/7Communication...

Monitoring mediów jako narzędzie wczesnego ostrzegania i sprawdzania skutków kryzysów

„Antykryzysowy” monitoring mediów może przybrać kilka wariantów...

Model PESO – jak go rozumieć?

Miejsc, w których można promować własne treści lub komunikować się, jest wiele. Wszystkie te kanały to właśnie model PESO...

Influencerzy dobrzy dla marki – jak i gdzie ich szukać?

Fani influencerów uznają ich posty za pierwsze źródło informacji o produktach i usługach...

Medialna siła marki – co to jest i czy warto ją znać?

Firma, która ma wysokie wskaźniki medialności, zyskuje na wartości zarówno w oczach konsumentów, jak i inwestorów...