sobota, 22 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPowołano nową Radę Związku Firm PR

Powołano nową Radę Związku Firm PR

Związek Firm Public Relations ma nową radę. Walne Zgromadzenie Członków ZFPR-u wybrało członków tego organu na lata 2025-2027. Funkcję przewodniczącej pełnić będzie trzecią kadencję Katarzyna Terej, partner zarządzający RES Consulting.

W gronie członków Rady ZFPR znaleźli się również:

  • dr Eliza Misiecka, dyrektorka generalna, Genesis PR,
  • dr Łukasz Przybysz, Strategic Communication Advisor, Vision Group Executive Advisors,
  • Piotr Talarek, partner zarządzający StrategyWise.

Rada jest organem kontrolnym Związku Firm Public Relations i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności zarządu organizacji, składanie wniosku do walnego zgromadzenia członków w kwestii udzielania absolutorium dla zarządu, rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w związku, a także występowanie z inicjatywami i wnioskami dotyczącymi bieżącej pracy zarządu.

W zarządzie ZFPR-u zasiadają obecnie: Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication w roli prezeski, a take – w roli wiceprezesek – Helena Korniejew, partner w Big Picture, Daria Tworek, Managing Partner w Publicis Consultants, Iga Wilczyńska-Zygadlewicz, Public Affairs Director w Grayling Poland, oraz Agata Zeman, dyrektorka zarządzająca 24/7Communication.

Przewodnicząca rady Katarzyna Terej to partner zarządzający agencji RES Consulting (dawniej TBT i Wspólnicy). Jest ekspertką i doradczynią ds. komunikacji i public affairs. Od ponad 25 lat zajmuje się doradztwem i zarządzaniem projektami komunikacyjnymi, specjalizuje się w zarządzaniu kryzysowym, public affairs i public relations, także dla branż regulowanych. Prowadziła projekty międzynarodowe i krajowe m.in. dla klientów z branż energetycznej, finansowej, ICT, nieruchomości i wielu innych. Studiowała na Wydziale Zarządzania UW oraz na podyplomowych studiach Public Relations w SGH/University Minnesota, posiada tytuł Master of Business and Administration (MBA), specjalizacja International Marketing, otrzymany w WSHiFM/ Erasmus University Rotterdam, University of Durham.

Eliza Misiecka – doktor nauk humanistycznych, założycielka i szefowa agencji GENESIS PR, z branżą PR związana od 1994 roku. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 700 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykładała na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego.

Łukasz Przybysz – doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce. Medioznawca, politolog, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo w latach 2020-2024. Zajmuje się naukowo public relations, etyką, komunikacją polityczną i mediami. Autor badań, raportów i publikacji naukowych o etyce stygmatyzacji medialnej public relations; współautor inicjatywy „PR. Bez komentarza”. Autor książki „Komunikowanie polityczne 2.0”. Od października 2024 Strategic Communication Advisor w Vision Group Executive Advisors. Stypendysta Indiana University w Bloomington w USA.

Piotr Talarek – partner zarządzający agencji StrategyWise. Na polskim rynku jako konsultant, doradca biznesowy i ekspert komunikacji działa od 1994 roku. Specjalizuje się w public affairs, lobbingu, komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej. W ostatnich latach prowadził, koordynował projekty oraz doradzał różnorodnym polskim i międzynarodowym klientom. Wśród nich są m.in. globalny lider handlu sektora agri, europejska platforma marketplace, firma diagnostyki laboratoryjnej, fundusze PE i VC, największy polski armator czy firmy poszukujące surowców naturalnych. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhill University. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj