Manager:/Consultant
Duże doświadczenie w pracy dla różnych mediów i wydawców. Spędził ponad 20 lat w mediach drukowanych i internetowych, piastując stanowiska od reportera po redaktora naczelnego i producenta wykonawczego.
Początkowo publikował w mediach muzycznych. Na późniejszym etapie zajął się tematami związanymi ze stylem życia i modą (Playboy, Esquire, CKM, Harpers Bazaar, Cosmopolitan,...
Marketing and Communications Lead Accenture w Polsce.
Jakub Smarz jest menedżerem i ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W Accenture odpowiada za: wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną. W swoich codziennych działaniach zarządza poszczególnymi zespołami, dba o spójność lokalnych inicjatyw i potrzeb...
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności