środa, 22 stycznia, 2025

Opinie

Reklamaspot_imgspot_img

„Odpowiedni dobór ambasadorów nigdy nie był aż tak istotny, jak teraz”. Influencer marketing w 2025 roku

Branża może spodziewać się także wielu wyzwań, takich jak...

Branża PR musi zacząć wyprzedzać zmiany

O tym, czego należy spodziewać się w 2025 roku, mówią Tomasz Alberski i Marcin Kasprzak...

Deepfake’i, dezinformacja, tematy wrażliwe społecznie. Tego mogą dotyczyć kryzysy w 2025 roku

Im bardziej firmy zaangażują się w myślenie o zagrożeniach z wyprzedzeniem, tym lepiej rozwiążą potencjalny problem...

Mamy regulacje. Co dalej? O ESG i CSR w 2025 roku

Specjaliści z branży zwracają uwagę, że przed firmami i organizacjami stoi szereg wyzwań...

Jakie trendy będą dominowały w obszarze sponsoringu w 2025 roku?

Eksperci z branży prognozują, że...

Globalne wydarzenia sportowe to „ogromne poligony do promocji marek”. Sponsoring w 2024 roku

Eksperci podkreślają, jak istotne znacznie odgrywają działania sponsoringowe w...

Wybory w USA wyznaczą kierunek marketingu politycznego? Podsumowanie 2024 roku

Jak zwracali uwagę eksperci, w mijającym roku dominowała personalizacja przekazów oraz...

Kampanie coraz bardziej zintegrowane. Podsumowanie 2024

Właściwie wszystkie kampanie, które miały znaczenie i były warte zapamiętania, skupiały się nie na produktach, a na emocjach i wartościach...

Gen Z, AI i zrównoważone wydarzenia. 2024 w branży event marketingu

Jakie wydarzenia i wyzwania mijającego roku zdefiniowały rynek?

2024 okiem ZFPR-u, PSPR-u i SAPR-u. Organizacje branżowe podsumowują rok

Dynamiczny rozwój technologii, szczególnie sztucznej inteligencji, na nowo zdefiniował sposób prowadzenia komunikacji...

AI zdominowało social media. Podsumowanie 2024 roku

Wśród najważniejszych trendów można wskazać...

Od dobrowolności do obowiązkowego elementu strategii biznesowej. Przełom dla ESG i CSR w 2024 roku

Wśród kluczowych zmian w regulacjach eksperci wyróżniają...