Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
środa, 26 marca, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Opinie
„Brak informacji oddaje pole spekulacjom”. O komunikacyjnych niedociągnięciach współpracy rządu z Google’em
Musimy skupić się na etyce i jakości – ZFPR, PSPR i SAPR o planach na 2025
„Jedyną stałą jest zmiana”. Co czeka PR i komunikację w 2025 roku?
Reklama
Wideo ponad wszystko. Social media w 2025 roku
23/01/2025
Eksperci spodziewają się kontynuacji trendu „tiktokizacji” komunikacji. Marketerzy będą musieli dążyć do zwiększenia autentyczności...
Jeszcze więcej AI, VR i AR w eventach
22/01/2025
Niesłabnącym trendem będzie także zrównoważony rozwój...
„Fundamentem w naszej branży powinny być wartości” – o PR i komunikacji w 2025 roku
20/01/2025
W prognozach eksperci podkreślają, że warto skupić się na...
„Potrzebujemy kampanii, które opowiadają historie i angażują emocjonalnie” – trendy na 2025 rok
17/01/2025
Jak przewidują eksperci, kluczowym wyzwaniem będzie...
Kampanie prezydenckie zdominują scenę marketingu politycznego w 2025 roku
15/01/2025
W prognozach eksperci zwracają uwagę m.in. na rosnącą siłę mediów społecznościowych...
„Odpowiedni dobór ambasadorów nigdy nie był aż tak istotny, jak teraz”. Influencer marketing w 2025 roku
14/01/2025
Branża może spodziewać się także wielu wyzwań, takich jak...
Branża PR musi zacząć wyprzedzać zmiany
13/01/2025
O tym, czego należy spodziewać się w 2025 roku, mówią Tomasz Alberski i Marcin Kasprzak...
Deepfake’i, dezinformacja, tematy wrażliwe społecznie. Tego mogą dotyczyć kryzysy w 2025 roku
10/01/2025
Im bardziej firmy zaangażują się w myślenie o zagrożeniach z wyprzedzeniem, tym lepiej rozwiążą potencjalny problem...
Mamy regulacje. Co dalej? O ESG i CSR w 2025 roku
09/01/2025
Specjaliści z branży zwracają uwagę, że przed firmami i organizacjami stoi szereg wyzwań...
Jakie trendy będą dominowały w obszarze sponsoringu w 2025 roku?
08/01/2025
Eksperci z branży prognozują, że...
Autentyczność najważniejszą wartością w EB i komunikacji wewnętrznej? Trendy na 2025 rok
08/01/2025
Obszary te czeka wiele wyzwań...
Globalne wydarzenia sportowe to „ogromne poligony do promocji marek”. Sponsoring w 2024 roku
23/12/2024
Eksperci podkreślają, jak istotne znacznie odgrywają działania sponsoringowe w...
Wybory w USA wyznaczą kierunek marketingu politycznego? Podsumowanie 2024 roku
23/12/2024
Jak zwracali uwagę eksperci, w mijającym roku dominowała personalizacja przekazów oraz...
Kampanie coraz bardziej zintegrowane. Podsumowanie 2024
23/12/2024
Właściwie wszystkie kampanie, które miały znaczenie i były warte zapamiętania, skupiały się nie na produktach, a na emocjach i wartościach...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności